Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Snaren kopen op zondag/maandag in omg. Den haag?

    Het is zondagmiddag en ik breek een snaar. De twee gitaarwinkels in Den Haag die ik ken, gaan pas op dinsdag weer open. Het vervelende is dat ik ook geen extra snaren heb... En ik heb echt geen zin om tot dan te wachten. Weet iemand of er in de omgeving Den Haag (of Rotterdam, Amsterdam) er uberhaupt winkels zijn die snaren verkopen? Ook niet-muziekwinkels?

    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard Den Haag shop op zondag

    http://www.purpleguitars.com/thestore.html

    ook op zondag (volgens site, misschien even bellen to be sure)

  3. #3

    Standaard

    Ja inderdaad, had net ook die winkel gevonden. Mijn redding Bedankt!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Weer een goed voorbeeld waarom je altijd extra snaren in huis moet hebben .
    Toevallig brak de (andere) gitarist van mijn band gistermiddag een snaar en hij had, natuurlijk, geen extra snaren bij zich. Ik had uiteraard wel extra snaren bij me en kon we konden dus verder. Alleen speelt ie op een Floyd Rose systeem waar je een imbussleutel voor nodig hebt... maar daar speel ik ook niet en die imbus had ik ook bij me. Nix aan de hand dus (overigens hebben we dezelfde snaar een stukje opgeschoven en kon ie dus met dezelfde snaar verder spelen).
    Ik zorg zelf dat ik altijd de spullen bij me heb die ik nodig heb om bij eventuele schade door te kunnen spelen: schroevendraaier, tang, imbussleutel, extra snaren, reservekabel (zaken als een soldeerbout gaan dan weer wat ver :P). Valt me altijd weer op hoeveel mensen dit niet standaard bij zich hebben. Ik moet er niet aan denken om bij een optreden niet verder te kunnen doordat er een snaar knapt...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top