Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 50
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Gas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker
    Ja, dan moet je als consument het lef hebben om af te dingen. Anders betaalt je gewoon de volle mep.

    Cees
    ik koop wel dingen in nederlandse winkels voor duitse (thomann) prijzen.
    kwestie van onderhandelen.

  2. #42
    Ontoerekeningsvatbaar
    Geregistreerd
    18 augustus 2003
    Locatie
    Utrechtse Heuvelrug
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Ik weet niet hoe je reist, maar met de trein is Feedback Rotterdam dichterbij voor je dan Utrecht.
    En met de auto is Eindhoven dichterbij.

    Maar goed, in Belgie zelf zitten een aantal zeer goede winkels, waaronder de S&Th in Antwerpen. Fijne winkel met een mooi assortiment.

    Wat voor gitaar ben je eigenlijk naar op zoek?
    "Hij die werkt met zijn handen is een arbeider.
    Hij die werkt met zijn handen en hoofd is een ambachtsman.
    Hij die werkt met zijn handen, hoofd en hart is een kunstenaar."

    Franciscus van Assisi
    Het boek "Making Masonite Guitars"
    Blog --> "The Dutch Luthier"

    www.javaca.eu


  3. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker
    Van nature zijn Hollanders zuinig, prijsbewust en vooral slim.
    Dat zijn toch drie heel verschillende dingen... ik denk dat zuinige mensen de neiging hebben zichzelf erg slim te vinden, dat wel.

    Wizz

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2006
    Locatie
    Turnhout, België
    Berichten
    2.173

    Standaard

    * Piens moet je idd niet naartoe gaan. Redenen zijn hier al genoeg beschreven.

    * Feedback Eindhoven en Rotterdam zeer goede ervaringen mee. Heb je ergens anders goedkoper gezien, geven ze dezelfde prijs. Hele Feedback Rotterdam ooit 20 min langer opengehouden enkel voor mij, omdat ik mijn Maxon OD808 niet kon betalen met mijn Belgische bankkaart en ik ergens anders eerst nog geld moest gaan pinnen, plus 8 Euro korting gekregen voor 't ongemak. Respect!

    * Beatshop vrij onvriendelijke man. Heb daar wel een superkoop gedaan met die man zijn eigen Soldano SLO100 full option met case te kopen, nieuw voor nog niet de helft van de prijs (nog stevig bedrag natuurlijk maar dan nog).

    * Leo Caerts voor onderdelen erg duur, maar voor grote merken als Bogner, Ampeg, Marshall, Mesa, Gibson spotgoedkoop. Ook voor de liefhebbers: er staat nog een nieuwe London City thinline tele voor 400 Euro!

    MS

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Javaca
    Ik weet niet hoe je reist, maar met de trein is Feedback Rotterdam dichterbij voor je dan Utrecht.
    En met de auto is Eindhoven dichterbij.

    Maar goed, in Belgie zelf zitten een aantal zeer goede winkels, waaronder de S&Th in Antwerpen. Fijne winkel met een mooi assortiment.

    Wat voor gitaar ben je eigenlijk naar op zoek?
    In Strings & things ben ik nog nooit geweest, moet ik eerst maar is doen .
    Ik zou graag de Ltd deluxe ec 1000 en MH 1000 testen. Deze modellen zijn beiden met EMG's of met Duncans, en ik zou natuurlijk graag beide versies van de 2 gitaren testen. Jackson RR5 wil ik ook graag eens uitproberen.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ben verleden vrijdag nog naar de strings & things geweest. Veel oude instrumenten (Fender Jaguar uit 1963, Fender Jazzmaster uit 1962, Gretsch Committee,...). Niets van ibanez, LTD, ESP,...
    Ze verkopen daar vooral "rariteiten" (univox, mosrite, eastwood, London City,...)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    Ben verleden vrijdag nog naar de strings & things geweest. Veel oude instrumenten (Fender Jaguar uit 1963, Fender Jazzmaster uit 1962, Gretsch Committee,...). Niets van ibanez, LTD, ESP,...
    Ze verkopen daar vooral "rariteiten" (univox, mosrite, eastwood, London City,...)
    Oei, dan is het toch niets voor mij

  8. #48

    Standaard

    Mosrite ? Morgen sta ik er op de stoep, echt waar !

    Wizz

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    nee, het was een eastwood realiseer ik me net... ze hebben er wel wat vintage meuk. En hebben ze het niet, dan zoeken ze het wel
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  10. #50

    Standaard

    Piens wordt stinkend rijk!!

    In deinze hebben ze een bedrijfs helicoptertje
    Nu ja, ik haalde ook al heel wat spullen uit piens doordat deze zich niet ver van mij vandaan begeefd.

    Kleintjes overleven niet circa 50 km rond deinze vrees ik ...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top