Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 65 van 65
  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard


    Neenee, het wetenschappelijke woord van GAS is flatulentie. En als je dan met druppeltjes afkomt, heb je last van LPG (Liquified Poo Gas). GAS wordt gekenmerkt door een groene wolk, vaak voorzien van een penetrante geur. Bij een opflakkering van GAS komt vaak geluid vrij, herkenbaar aan de *brats* toon, maar *pfwieeeep* en *vroooooot* komen ook voor...






    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Locatie
    twenthe
    Berichten
    455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansli
    maar eerlijk gezegd durf ik zijn winkel niet meer te bezoeken, je weet maar nooit waar ik nou weer het pand mee uitkom, maar goed, ik moet de ibanez natuurlijk wel betalen
    Nou nou, het moet toch ook niet gekker worden met die k*t-winkels zeg....

    Wil ik die 250 euro gaan afrekenen, krijg ik ongevraagd 10 % korting opgedrongen; DAAR HEB IK TOCH HELEMAAL NIET OM GEVRAAGD!!!!!!!!

    Ik heb het zo gehad met dit soort #%(((#@-figuren, bah.....

    En de tas die ik even geleend had om de gitaar mee naar huis te nemen moest ik ook maar houden, als ik er een 10tje voor betaalde: DAAR HEB IK TOCH OOK NIET OM GEVRAAGD!!!!!!!!!!, zo'n tas kost gewoon 25 euro hoor!!!!!!!

    Dit soort winkels moeten echt zsm verdwijnen, lang leve internet, waar je niet met dit soort vervelende verrassingen geconfronteerd wordt, zomaar 40 euro korting, zonder dat ik er om moet zeuren, echt heel vervelend

    Ik denk dat ik vanavond mijn verdriet maar ga verdrinken op een terras, die 40 euro moet er tenslotte toch door heen gedraaid.....

    Allemaal de schuld van een gitaarwinkel in het oosten des lands waarvan ik de naam maar niet zal noemen, dat wordt in Enschede namelijk niet gewaardeerd

  3. #63

    chicken

    ik ga binnenkort nieuwe gitaar kopen... ik wilde hem eigenlijk bij mijn vaste dealer vandaan halen, wat een topservice hebben zij!!! niet alleen op gebied van gitaren maar ook met pianos en dergerlijk... garantie is daar geen probleem, afstelbeurt bij de prijs in, niet het allergoedkoopste, ze zijn zelfs wel iets duurder, maar de service die je daarvoor krijgt (en je kan er altijd wat afpraten) is echt geweldig...

    ik betaal liever 50 euro meer dan dat ik een gitaar bij Thomann bestel ofzo...
    tenzij ik daar zou testen en DIE specefieke gitaar wil hebben die ik gespeeld heb, wil zeker weten wat ik krijg!

    crappy idea! verder ben ikd aar altijd welkom, ff bakje thee ofzo, ff kletsen, plectrums weer op peil brengen, giotaar benodigdheden aanschaffen (van plectrum tot bottleneck tot...)
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

  4. #64
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Locatie
    twenthe
    Berichten
    455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler
    crappy idea! verder ben ikd aar altijd welkom, ff bakje thee ofzo, ff kletsen, plectrums weer op peil brengen, giotaar benodigdheden aanschaffen (van plectrum tot bottleneck tot...)
    Ja, ook weer zo'n vervelende eigenschap bij dit soort winkels: wil ik gewoon even voor 1 euro een plectrum kopen, dringen ze me koffie op, moeten ze zo nodig weer over gitaren en bassen gaan zeuren, bieden ze nog meer koffie aan, voor je't weet heb ik er weer 3 kwartier gezeten, en als ik die plectrum dan wil afreken MAG DAT HELEMAAL NIET, MOET IK HEM MAAR GRATIS MEENEMEN!!!!!!!

    Waar zijn dit soort lui toch mee bezig!!!!!!!!!!!!!!!

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.286

    Standaard

    Dat heet klantenbinding. (Ze proberen je aan GAS te helpen om zo weer en smak geld te verdienen, tuig is het ) Zo'n centraal punt lijkt me wel wat, hoef ik niet stad en land af te bellen en te reizen voor een linkshandige gitaar.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top