Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 56

Discussie: you tube lesjes

  1. #21

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inteDes
    Ik ben G & G ook eens tegengekomen toen ik op zoek was naar wat online lesjes maar mijn haren gingen er recht van omhoog staan! Niet alleen is ie bijna onverstaanbaar, ik vind het echt een beetje een vatsig ventje dat eigenlijk echt niet kan spelen (of toch niet goed genoeg om lessen te geven).

    Neen dank u! Geef mij ook maar Justin!
    hoi justine is ongetwijfeld een perfect goede gitarist maar wilde even weten van jullie waarom je zo een hekel kan hebben aan mensen die je niet ken wij vinden dat heel vreemd en zeer zeker zeer jammer want wij zien geen enkele gratis les op you tube van jullie waar jullie ook proberen om GRATIS andere gitaristen te helpen met spelen hartelijke groet geer en greetje

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jertom27
    hoi justine is ongetwijfeld een perfect goede gitarist maar wilde even weten van jullie waarom je zo een hekel kan hebben aan mensen die je niet ken wij vinden dat heel vreemd en zeer zeker zeer jammer want wij zien geen enkele gratis les op you tube van jullie waar jullie ook proberen om GRATIS andere gitaristen te helpen met spelen hartelijke groet geer en greetje
    Ik vind het een lovenswaardig iniatief hoor, maar ik heb een paar lessen bekeken en akkoorden worden vaak verkeerd benoemd. F#m wordt consequent Fm genoemd bijvoorbeeld, dat is ergerlijk. Als echte beginners je doelgroep zijn, moet je ze niet direkt verkeerde dingen leren uiteraard.
    ALLES IS VERKOCHT!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jertom27
    hoi justine is ongetwijfeld een perfect goede gitarist maar wilde even weten van jullie waarom je zo een hekel kan hebben aan mensen die je niet ken wij vinden dat heel vreemd en zeer zeker zeer jammer want wij zien geen enkele gratis les op you tube van jullie waar jullie ook proberen om GRATIS andere gitaristen te helpen met spelen hartelijke groet geer en greetje
    Nou, ik heb het al eens gezegd hiervoor. Als je filmpjes op youtube zet, moet je er al vanuit gaan dat er kritiek op komt. Als die kritiek gegrond is, kan je daar wat mee. Dan kun je eraan werken of erop letten... En het is niet omdat je GRATIS helpt, dat het dan ineens niet meer goed hoeft te zijn. Ik zou zeggen: Neem de kritieken (van pro's) aan, en haal er je voordeel uit!

    Ohja, en iedereen op dit forum helpt gitaristen GRATIS.
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 april 2008
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    229

    Standaard

    Even mijn mening nuanceren:

    zoals ik in pm reeds tegen jertom27 gezegd heb, heb ik me misschien wat sterk uitgedrukt, maar voor mij werken die lessen gewoon niet ondere andere dus door het feit dat ik hem amper versta. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat ik een hekel aan jertom heb. Als mensen door zijn lessen vooruitgeholpen zijn, dan is dat zeker positief maar persoonlijk heb ik meer aan de (gratis) lessen van Justin Sandercoe. En ja ik vind wel dat je als leraar, ook al zijn de lessen gratis, quasi foutloos moet kunnen spelen en zelfs ik als beginner hoor regelmatig fouten en dan vind ik het wel jammer dat anderen die fouten gewoon mee overnemen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    De zwarte Epi LP Std. van inteDes speelt/klinkt er los een gewone gibson Studio uit.
    Gezocht: Vox DA5 Classic of Roland Micro Cube

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *AcousticGuitarMan*
    Nu je het over hem hebt. Ik wil Gerard (G en G) dit wel eens zien spelen:

    http://www.youtube.com/watch?v=sFHZ1ac7s6o
    ik jou ook wel de laatse keer dat je bij ons op les was kon je nog geen am zetten is dat nu veranderd in 1 maand tijd

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Awhjow vind je niet zo op! volg gewoon de lessen die jij leukt vind en makkelijk! klaar toch?
    ----

    // City Of Life //

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *AcousticGuitarMan*
    Wie zegt dat ik geen Am kan pakken???
    Dat leerde ik mijn tweede les al dussss... En ik heb al aardig wat lesjes gehad meneer.
    Kerel, als je gaat discussiëren, doe dat dan over de essentie van de zaak, niet over een punt wat je bij voorbaat verloren hebt. Je bewijst toch niet dat je dat filmpje kan naspelen door te zeggen dat je al aardig wat lesjes hebt gehad ? Daarmee bewijs je enkel dat je een beginner bent. Dit hoeft toch niet te gaan over wie het best kan spelen ? Wat maakt het nou uit wie dat filmpje kan naspelen, stelletje kleuters.

    Jertom, blijkbaar valt mijn reply in dovemansoren en wil je alleen maar de "haters" aanpakken. Hem zal je niet meer bekeren... Waarom zou je dan nog proberen ?
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  8. #28

    Standaard helemaal gelijk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus
    Kerel, als je gaat discussiëren, doe dat dan over de essentie van de zaak, niet over een punt wat je bij voorbaat verloren hebt. Je bewijst toch niet dat je dat filmpje kan naspelen door te zeggen dat je al aardig wat lesjes hebt gehad ? Daarmee bewijs je enkel dat je een beginner bent. Dit hoeft toch niet te gaan over wie het best kan spelen ? Wat maakt het nou uit wie dat filmpje kan naspelen, stelletje kleuters.

    Jertom, blijkbaar valt mijn reply in dovemansoren en wil je alleen maar de "haters" aanpakken. Hem zal je niet meer bekeren... Waarom zou je dan nog proberen ?
    je heb helemaal gelijk maar mr akoustisch hebben wij zelfs via prive msn ed geholpen met vraagjes wij hebben altijd vol respect geantwoord op al zijn vragen
    hij heeft meerdere malen onder een lesje geschreven [kijk bij layla] hoe veel hij heeft aan onze lessen als je dan in dit forum leest hoe hij mij en vooral mijn vrouw[wijf te noemen} neerhaald vind ik toch wel dat ik even in replay moest gaan je hoeft toch niet alles te pikken commentaar op de lessen goed dat ze mij een lul vinden goed dat ik totaal niet kan spelen goed maar niet mijn vrouw beledigen want dan word ik boos het mooiste van alles is wel dat hij schreef dat ik met een leerling een protestlied had opgenomen en dat vond hij walgelijk hij heeft ons gesmeekt of hij dat mee mocht spelen nou zo zie je maar dan word toch iedereen boos of niet? maar je heb gelijk maak mij niet meer druk om een jochie van 14 hartelijke en muzikale groet jertom geer

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jertom27
    je heb helemaal gelijk, maar Mr Akoestisch hebben wij zelfs via msn ed geholpen met vraagjes. Wij hebben altijd vol respect geantwoord op al zijn vragen. Hij heeft meerdere malen onder een lesje geschreven [kijk bij layla] hoe veel hij heeft aan onze lessen. Als je dan in dit forum leest hoe hij mij en vooral mijn vrouw[wijf te noemen} neerhaalt, vind ik toch wel dat ik even in reply moest gaan. Je hoeft toch niet alles te pikken ? Commentaar op de lessen, goed. Dat ze mij een lul vinden, goed. Dat ik totaal niet kan spelen, goed. Maar niet mijn vrouw beledigen, want dan word ik boos. Het mooiste van alles is wel dat hij schreef dat ik met een leerling een protestlied had opgenomen, en dat vond hij walgelijk. Hij heeft ons gesmeekt of hij dat mee mocht spelen. Nou, zo zie je maar... Dan wordt toch iedereen boos, of niet? maar je heb gelijk maak mij niet meerdruk om een jochie van 14.
    Hartelijke en muzikale groet jertom geer
    Kijk, dat is al heel wat anders dan die eerste flame-posts heen en weer, maar het is misschien niet zo netjes om je persoonlijke vetes hier in het openbaar uit te vechten (van beide kanten niet, zoals ik hiervoor al gezegd heb).

    Bepaalde dingen gaan te ver, maar om dan te zeggen "commentaar op de lessen, goed", is misschien ook niet de oplossing. Leg die commentaar niet naast je neer (De opbouwende commentaar) en werk eraan. Zo verdien je respect.

    PS: Interpunctie is wel zo lekker.
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2008
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    150

    Standaard

    Huppa weer on-topic!

    Iemand anders nog nuttige Youtube lessen?

    Hier nog wat:

    Justin Sandercoe basis lessen (techniek etc, zie http://www.justinguitar.com):
    http://www.youtube.com/user/JustinSandercoe

    Justin Sandercoe (van justinguitar.com), maar dan voor nummers te leren:
    http://www.youtube.com/user/JustinSandercoeSongs

    Alfalfasprout lessen, een aantal verschillende nummers UITGEBREID uitgelegd:
    http://www.youtube.com/profile_video...fasprout69&p=r

    RockOnGoodPeople, heeft vanalles - reviews, lessons etc:
    http://www.youtube.com/profile_video...goodpeople&p=r
    - HertogJanNL


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top