Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 56

Discussie: you tube lesjes

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *AcousticGuitarMan*
    En bij dit filmpje wil hij gewoon leuk doen:
    http://www.youtube.com/watch?v=CGEe_ReUuOU

    Hij zegt dat hij van de elektrische gitaar moest omzetten naar akoestisch. DOE FF NORMAAL. HET ZIJN GEWOON DEZELFDE AKKOORDEN. Ik word er gwoon zo boos van!
    Ook alleen die naam al : Geer en Greetje
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door **
    Ik had geen keus. ZIJ gingen weg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Misschien moet je dan de oorzaak bij jezelf gaan zoeken...

    Vieze piemel wel gewassen?

  2. #12
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *AcousticGuitarMan*
    En bij dit filmpje wil hij gewoon leuk doen:
    http://www.youtube.com/watch?v=CGEe_ReUuOU

    Hij zegt dat hij van de elektrische gitaar moest omzetten naar akoestisch. DOE FF NORMAAL. HET ZIJN GEWOON DEZELFDE AKKOORDEN. Ik word er gwoon zo boos van!
    Dat je boos wordt zagen we al aan de caps hoor
    Ik heb werkelijk keihard zitten lachen om die Tears in HEaven les, echt geniaal...
    Toch, hij heeft wel een punt met zijn 'omzetten naar akoestisch'. Het wordt elektrisch wel anders gespeeld, meer de standaard blues en hij wil natuurlijk naar model kampvuur. Dus heeft -ie het helemaal omgezet naar open akkoorden. Knap kind hoor!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #13

    Angry hoi hij heeft mij een hoop geholpen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas
    Die meneer heeft zelf nog een aantal lesjes nodig vind ik... Hij benoemd akkoorden verkeerd of weet gewoon de naam niet.. Sorry hoor..

    edit: heb nog ff wat filmpjes bekeken.. maar whats up met die gast.. hij noemt een kruis structureel een septiem.. huh!?

    R.
    hoi ik heb een hoop bullshit gehoord maar dit slaat alles als jullie nu ook een keer gratis lessen zouden posten hij kan beter slag spelen denk ik dan de meeste van jullie hij probeert altijd iedereen te helpen met verzoekjes ed ik zie geen een van jullie terug op you tube om gratis lesjes te geven

  4. #14
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fredericks27
    hoi ik heb een hoop bullshit gehoord maar dit slaat alles als jullie nu ook een keer gratis lessen zouden posten hij kan beter slag spelen denk ik dan de meeste van jullie hij probeert altijd iedereen te helpen met verzoekjes ed ik zie geen een van jullie terug op you tube om gratis lesjes te geven
    Wat jij wil gast... Je mag btw gewoon les bij me komen nemen hoor.. Kost je n tientje in t uur.












    psst: En die knakker van die you-tube filmpjes blijft n loser die gewoon crap speelt en zn theorie niet kent!

    Grt Roy!

  5. #15

    Smile hoi toch nog even dit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *AcousticGuitarMan*
    . Ja dat wijf doet toch niets. En hij speelt ook een keer een liedje met een leerling. Een protestlied tegen de hoge prijzen voor het tanken: Tanken maar, betalen maar. WALGELIJK!!!
    hoi heb geer en greetje een keer persoonlijk ontmoet en waren zeer vriendelijke mensen zie van jullie geen vid hier op you tube word wel tijd ervoor want de beste stuurlui staan altijd aan wal volgens mij dan

  6. #16

    Angry hoi mensen KIJK GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *AcousticGuitarMan*
    Ik vind hem verschrikkelijk. HIj kent me en we hebben verschillende keren probleempjes met elkaar gehad door bepaalde nummers die hij hlemaal verkeert speelt! Layla, Tears in Heaven. En ik ben een super Clapton fan dus....!!!!!!!!!! En dan speelt hij het een keer voor en dat speelt hi een stuk een beetje verkeerd en dan stopt hij gelijk met spelen opm uit te leggen. En als je zegt: dat is niet de goede versie, zewgt hij altijd: NMaar ik maak het makkelijker voor beginners!!! JA DAG ZEG!!!! Ik vind Justin ook veel beter.
    Dit van hem vind ik dus echt verschikkelijk:

    http://www.youtube.com/watch?v=mFhYiTWZg4s

    GODVERREDOMME!!!
    hoi dit is wat wat matjeguitar had gepost bij jertom63 geer en greetje
    JAA!!! IK WIL DIE SOLO. EN de solo op intro. Zijn namelijk twee solo's. 1 tijdens intro en tijdens het liedje!!!! dus wat hij schrijft is met 2 gedachten aan de ene kant mensen afkraken en aan de andere kant wel dingen vragen kijk dat is ENG als je niets aan vind aan de lessen oke ? gewoon doorzappen maar wat hij doet is vals eerst 100 dingen vragen en achter de rug van iemand afkraken weet zeker dat er een hoop mensen bij zijn die als ze goed nadenken het ook niet eerlijk vinden matje zelf is een beginnende gitaris die niet eens een open akkoord kan pakken maar wel commentaar leveren om te proberen vrienden te worden met goede gitaristen zoals jullie kijk dat vind ik walgelijk GODVERDOMME

  7. #17

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fredericks27
    hoi heb geer en greetje een keer persoonlijk ontmoet en waren zeer vriendelijke mensen zie van jullie geen vid hier op you tube word wel tijd ervoor want de beste stuurlui staan altijd aan wal volgens mij dan
    Ga eens niet zo tekeer, joh. Beste stuurlui staan aan wal ? Er zijn genoeg gitaarnetleden die beter spelen dan Geer. Maar dat maakt toch niets uit ?
    Hij is zelf niet heel bedreven (diplomatisch), maar hij geeft wel anderen les. Dat kan je sympathiek noemen, maar anderzijds is het misschien toch niet aan te raden om beginners zoiets aan te leren. Zijn ze dan niet beter af met iemand die het wél heel goed kan (en het dan misschien niet gratis doet) ?

    Als je video's post op Youtube, zet je jezelf te kijk voor de hele wereld. En daar zijn altijd mensen bij die het beter weten/kunnen. Dan moet je dus kritiek kunnen verdragen. Als je dan nog eens les gaat geven, moet je al helemaal piekfijn kunnen spelen, vind ik. Terechte kritiek mag toch geleverd worden ?

    Maar om dan meteen met woorden als "dat wijf" en "walgelijk" te gaan gooien zoals AcousticGuitarMan, vind ik ook weer niet kunnen, hoor. In het echt zou je heel wat minder piepen, AGM! Je kunt toch beschaafd blijven ?

    Edit: Echt élke post van FredericksWatnog gaat over die lessen van G&G (G.G. Toeval? Of niet ?)
    Laatst gewijzigd door M Kactus; 31 juli 2008 om 15:34
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  9. #19
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus
    Als je dan nog eens les gaat geven, moet je al helemaal piekfijn kunnen spelen, vind ik. Terechte kritiek mag toch geleverd worden?
    So true!

    En idd AGM.. Windt je niet op man. Is niet goed voor je bloeddruk joh.

    En idd.. Beschaafd is de bom! Ik eet s'ochtend altijd beschaafd en dat bevalt prima!! OOOH nee.. Dat is Beschuit!! Hm, beschaafd... Wat is t ook alweer en waar ken ik t van...?


    R

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Heb net zon les bekeken , tjah wat moet je er van zeggen..... ik vond de kwaliteit minder!
    ----

    // City Of Life //

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top