Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 56 van 56

Discussie: you tube lesjes

  1. #51
    Member
    Geregistreerd
    17 januari 2009
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    41

    Standaard

    [QUOTE=jertom27;1995943]hoi ten eerste is het niet helemaal waar wat onze geliefde dennis helemaal schrijft . het is zeer makkelijk om te reageren op een van de 185!! lessen die wij hebben geplaatst op you tube. wij hebben maar om een reden zijn reactie verwijderd, en dat is omdat meneer dennis niet zo bekend is met het feit omtrent de regel respectvol reageren.

    ok ik kan het nog volgen maar.............
    mijn vrouw had gereageerd op een lesje van kansas
    dit was het commentaar

    jouw vent zal best wel een betere versie spelen en het is een prima idee om hem de lessen te laten doen wel de 180 dan he mischien als je niet gelijk had geoordeeld cq veroordeeld had je gehoord dat dit een versie is voor beginners om gewoon lekker te kunnen spelen als je de originele versie wil leren kan je langskomen voor gitaarles.of aan die fantastische vent vragen want gitaar spelen is een leuke hobby en moet geen compitiestrijd worden wie er dan wel of niet beter is of beter kan spelen. wij proberen op een simpele manier mensen liedjes aan te leren als ze deze versie van dust in the wind niet goed of leuk vinden kunnen ze altijd nog even kijken bij honderden andere lessen van dust in the wind op you tube.
    hoop dat je het nu een beetje begrijpt dat het gaat om een beginners les. dus mischien niet gelijk zo hard oordelen en en eerst een minuutje luisteren vriendelijke groetjes geer en greetje

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2001
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    1.126

    Standaard

    Nahja.. ik zeg niets meer.. Weet niet veel van de bezigheden van de man in kwestie. Ik heb zijn lessen iig op zijn site niet als storend beschouwd voor beginnerlingen. Overigens ben ik geen beginnerling meer, dat wel voorop gesteld. Ik vind het e-learning wel een goed initiatief. Dus in dat opzichte steun ik hem, op alle andere fronten kan ik mij helaas niet uitlaten.
    It don't mean a thing
    if it ain't got the swing!!
    http://members.home.nl/yvonnevanroosmalen

  3. #53
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Een duidelijk geval van geen relativeringsvermogen (om nog maar te zwijgen van gevoel voor interpunctie ).

    Ik snap niet zo goed waarom de beheerder van de filmpjes zich zo druk maakt. Jullie bereiken een bepaalde doelgroep en dat is prima. Wanneer je je zo "exposed" zal je ook negatieve reacties ontvangen, dat is een niet uit te sluiten bijkomstigheid van het internet. Daar kan je je heel druk om gaan maken, maar je zou er ook voor kunnen kiezen je energie ergens anders in te steken (of een lesje interpunctie te nemen).

    Aan de andere kant vind ik het ook erg onzinnig om hier een topic voor te openen. Wanneer je het niet eens bent met de manier van lesgeven kijk je die filmpjes gewoon niet meer. Waarom moet er hier over gekibbeld worden?

    Kort samengevat: Get a life!


    Maar vermakelijk is het wel....

    GOLDMEMBER

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo Bekijk bericht
    Aan de andere kant vind ik het ook erg onzinnig om hier een topic voor te openen. Wanneer je het niet eens bent met de manier van lesgeven kijk je die filmpjes gewoon niet meer. Waarom moet er hier over gekibbeld worden?

    Kort samengevat: Get a life!


    Maar vermakelijk is het wel....
    Siteeigenaar heeft (onder een andere naam) volgens mij zelf dit topic geopend om zijn filmpjes te promoten...

  5. #55
    Member
    Geregistreerd
    17 januari 2009
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo Bekijk bericht
    Een duidelijk geval van geen relativeringsvermogen (om nog maar te zwijgen van gevoel voor interpunctie ).

    Ik snap niet zo goed waarom de beheerder van de filmpjes zich zo druk maakt. Jullie bereiken een bepaalde doelgroep en dat is prima. Wanneer je je zo "exposed" zal je ook negatieve reacties ontvangen, dat is een niet uit te sluiten bijkomstigheid van het internet. Daar kan je je heel druk om gaan maken, maar je zou er ook voor kunnen kiezen je energie ergens anders in te steken (of een lesje interpunctie te nemen).

    Aan de andere kant vind ik het ook erg onzinnig om hier een topic voor te openen. Wanneer je het niet eens bent met de manier van lesgeven kijk je die filmpjes gewoon niet meer. Waarom moet er hier over gekibbeld worden?

    Kort samengevat: Get a life!


    Maar vermakelijk is het wel....

    Inderdaad helemaal waar, ik wil niet kibbelen maar die meneer kan niet tegen kritiek en maakt overal ophef over.

    gr Dennis

  6. #56
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jertom27 Bekijk bericht
    het liefst zeg ik stante pede mijn lidmaatschap op voor dit forum maar dat werd mij al eerder geweigerd door het heerlijk ventje mitch dus speciaal voor mitch nof even dit prttprttr
    Dat denigrerende toontje bewaar je maar voor thuis of in de kroeg. Het opheffen van een account wordt, als daar een duidelijke reden voor is, gedaan door de administrator, niet door de moderators. Ik had alleen geen zin om je dat te vertellen in antwoord op die scheldkanonnade die ik via PB van je kreeg. Je kan natuurlijk ook gewoon niet meer posten.
    Topic gaat dicht.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top