Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: DSL probleempje

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
    Haha, dat haal ik in een dag of 2/3, die 6,25 uur

    Ben wel benieuwd of je er nu op vooruit gaat qua sound, die oude Philips buizen schijnen best goed te zijn.
    Je maakt een verkeerde samenvatting
    Ik heb er nu TAD's inzitten, de flilps buizen zaten in m'n LC bak toen ik hem kocht, en die zijn écht af..

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Je maakt een verkeerde samenvatting
    Ik heb er nu TAD's inzitten, de flilps buizen zaten in m'n LC bak toen ik hem kocht, en die zijn écht af..
    Ah excuse me, even verkeerd gelezen. Nu zitten er dus TAD's in je DSL. Ben benieuwd.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky
    Je bias is wel afhankelijk van de hoogspanning dus zomaar erghens lezen dat dat zo hoog moet zijn lijkt me voorbarig

    Gemiddeld zou ik een 100W marshall rond de 80 inschatten en niet 90 (per kant he als je per buis meet 40 mA)
    Nou ja, zomaar ergens lezen..
    Niet dat ik zeg dat het marshall forum vol met techneuten zit, maar d'r zitten relatief wel meer marshall bezitters dan hier denk ik. Heb er verschillende berichten over gelezen, en d'r waren een paar die hele overzichten hadden per type, wat de aangeraden bias zou moeten zijn.

    Overigens is het afstellen van de bias op een DSL echt goddelijk, waren alle amps maar zo handig uitgedacht..

  4. #14

    Standaard

    Kleine update:

    heb nu een Ecc832 d'r inzitten (geleend van Chris), en dat bevalt erg goed! De gainstructuur is nu zoals ik hem wil hebben, lekker rocken! Moet nog wel een beetje wat proberen het kanaal wat 'opener' te krijgen, hij is nog wat dichtgesmeerd, alsof je een beetje met je tonepot dicht staat te spelen, dat idee.

    Ik ben wederom blij

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top