Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 51 van 83 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 501 t/m 510 van 821

Discussie: Post je Jackson!

  1. #501
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Heb ik persoonlijk ook al aan gedacht (en zitten kwijlen...), maar er bestaat nu eenmaal iets als een 'budget'
    Het lijkt me sterk dat je met een model als dat jij wilt over de 2000 komt....

  2. #502
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2008
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Het lijkt me sterk dat je met een model als dat jij wilt over de 2000 komt....
    Jij hebt toch een RAN in de maak as we speak die Q1 2010 geleverd word meende ik? Hoe is jouw ervaring met de service die RAN biedt?

  3. #503
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 december 2007
    Locatie
    Lede
    Berichten
    339

    Standaard

    Enig idee waarom Jackson hier zo goedkoop is? Op deze RR24 toch gemiddeld 200 euro verschil met Duitsland, laat staan de prijzen in België... Zeer interessant.
    De GBP staat laag, maar dat is al tijden zo. Hij staat zelfs niet eens meer op z'n dieptepunt.

    http://www.soundslive.co.uk/product~...ds~ID~5967.asp
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

  4. #504

  5. #505
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 december 2007
    Locatie
    Lede
    Berichten
    339

    Standaard

    Daar vlieg ik op... Of toch op z'n minst serieus informeren! Ik wou een witte, maar dit is, ehm, ... de shit.

    EDIT: crap, 300km enkel.

    EDIT: Serieuze kap in het hout, op die ene plek. En dan nog enkele andere beschadigingen... Ik ga 'm toch laten denk ik. Alles tesamen (beschadigingen, ~50 euro brandstof, geen case, niet gewenste finish) weegt meer door dan het feit dat het een limited is, denk ik dan.
    Laatst gewijzigd door Manuvdv; 13 oktober 2009 om 17:27
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

  6. #506

  7. #507

    Standaard

    Mijn Jackson SL2H TPB Limited Edition. Erg moeilijk om de finish goed op de foto te krijgen. In het echt is de finish adembenemend!














  8. #508
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2008
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    2.265

    Standaard

    Kijk, dat is nog is een mooie jackson!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    mezelf, een homo, iemand die niet helemaal 100% is, wat de hele school weet

  9. #509
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 december 2007
    Locatie
    Lede
    Berichten
    339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Divine Bekijk bericht
    Mijn Jackson SL2H TPB Limited Edition. Erg moeilijk om de finish goed op de foto te krijgen. In het echt is de finish adembenemend!
    't Is inderdaad een prachtstuk, maar buiten mijn budget. Waarom verkoop je die eigenlijk?
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

  10. #510

    Standaard

    Dank u Gothra!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    't Is inderdaad een prachtstuk, maar buiten mijn budget. Waarom verkoop je die eigenlijk?
    Mijn interesse qua muziek is aanzienlijk veranderd de afgelopen jaren en ik hou nu meer van de single coil sound dan van de karakteristieke Jackson sound. Ik heb wat high end 'single coil gitaren' op het oog. Mocht ik geld overhouden dan wil ik er ook een mooie versterker van kopen. Het was wel een moeilijke beslissing om deze gitaar te koop te zetten en het doet ook enigzins pijn. Maar.. no pain no gain.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top