Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36
  1. #1

    Standaard Post je Axis topic gesloten? Onzin

    Ik wil toch even mijn ongenoegen uiten over de post je axis topic. Waarom: Quote almarvk"Dit soort topics doen we niet meer. En ook niet tijdens mijn vakantie..."?????????????

    Dit slaat toch nergens op. Omdat een paar mensen in het topic gaan lopen kloten wordt de topic gesloten? En waarom nu eigenlijk almarvk, omdat er weinig mensen zijn met een axis, of omdat jij bepaalt dat de axis geen topic waard is? Ik weet dat er meerdere mensen hier zijn die een Axis hebben waaronder ik. Als mensen een topic verzieken moet je die gasten waarschuwen of bannen, niet de topic sluiten!

    Ik ben benieuwd naar reacties , maar vind het vooralsnog nergens op slaan. Bij deze
    " Great minds think alike"

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Kijk maar even bij algemeen en dan in het onderdeel "wat een rukforum!".

    Niet persoonlijk bedoelt naar jou, maar dan kan er verder wat mij betreft hier een slotje op.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Berichten
    2.116

    Standaard

    Braindead, je bent me echt net voor!
    We zullen wel weer als een stelletje zeikerts worden uitgemaakt maar dat kan me geen reet schelen.
    Blijkbaar mogen sommige mensen beslissen over welk modellen gitaren de topics wel en niet over mogen gaan
    Omdat er een topic wordt geopend over een weinig voorkomend model gitaar wordt het door sommige forummers gelijk bestempeld als een "zinloos topic" en wordt het vervolgens nog gesloten ook
    Ik vind dit echt belachelijk!

  4. #4

    Standaard

    To Noid en dictator. Inderdaad. Ik had daar moeten reageren. Ik was even behoorlijk zat van dat "de meeste stemmen gelden gedrag" van een aantal forummers en bevestiging van de moderator dat ik "in the heat of the moment niet verder heb gekeken". Locken dan maar en excuses voor het nogmaals openen van een reactie topic! (ben ik zo sociaal wenselijk genoeg?)

    To Jerome ;bedankt dat je even wat support verleend!!! Ik wordt hier al bijna paranoia om kritiek te leveren aangezien moderatoren zich dictator noemen en om het minste of geringste een slotje op iets gooien. Echt massagebeuren hier. Als het geen post je Les Paul of strat is dan mag het niet. (Mag het dan echt alleen maar mainstream shit zijn?)

    To H.Huisjes : respect voor je goede initiatief de Axis een warm hard toe te dragen en goed dat je het er niet bij hebt laten zitten en een topic in algemeen hebt geopend! (die ik overigens niet gezien had)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noid
    Kijk maar even bij algemeen en dan in het onderdeel "wat een rukforum!".

    Niet persoonlijk bedoelt naar jou, maar dan kan er verder wat mij betreft hier een slotje op.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerome
    Braindead, je bent me echt net voor!
    We zullen wel weer als een stelletje zeikerts worden uitgemaakt maar dat kan me geen reet schelen.
    Blijkbaar mogen sommige mensen beslissen over welk modellen gitaren de topics wel en niet over mogen gaan
    Omdat er een topic wordt geopend over een weinig voorkomend model gitaar wordt het door sommige forummers gelijk bestempeld als een "zinloos topic" en wordt het vervolgens nog gesloten ook
    Ik vind dit echt belachelijk!
    Laatst gewijzigd door Braindead; 3 juli 2008 om 00:17
    " Great minds think alike"

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Berichten
    2.116

    Standaard

    Fuck, er was al een ander topic hierover geopend.
    Excuses, had ik niet gezien, en Braindead denk ik ook niet...
    Ik kijk niet vaak bij "algemeen"
    Deze reacties hadden dus eigelijk daar moeten staan...
    sorry...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.671

    Standaard

    het enige wat ik zeg is... Er is gewoon de regel gekomen dat er niet meer van die topics werden geopend. Er kwamen teveel onzin topics enz. Dus logisch dat deze ook dicht gaat.

    Ik zou best voor zijn een topic te openen zijn met als titel "post jouw gitaar" en dan met allemaal verschillende subtopics (een nieuw menu) met daarin alle gitaar soort op een rij. Kan iedereen posten wat hij wil. Een soort 2e mini forum.

    Voor de rest kan ik er ook niet van zeggen ben maar een gewone gitaarnetter

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Berichten
    2.116

    Standaard

    Dat lijkt me wel wat.
    Ik wil wat meer te weten komen over de Axis gitaren en dan is het toch heerlijk als daar een apart topic over is.
    Het is toch niet te doen als ik een soort verzamel-topic over honderden modellen gitaren door moet spitten om verspeid over honderden posts wat info over de Axis te vinden...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky
    het enige wat ik zeg is... Er is gewoon de regel gekomen dat er niet meer van die topics werden geopend. Er kwamen teveel onzin topics enz. Dus logisch dat deze ook dicht gaat.

    Ik zou best voor zijn een topic te openen zijn met als titel "post jouw gitaar" en dan met allemaal verschillende subtopics (een nieuw menu) met daarin alle gitaar soort op een rij. Kan iedereen posten wat hij wil. Een soort 2e mini forum.

    Voor de rest kan ik er ook niet van zeggen ben maar een gewone gitaarnetter

    das inderdaad een goed idee, dan kan iedereen een beetje showen met zn gear
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky
    Ik zou best voor zijn een topic te openen zijn met als titel "post jouw gitaar" en dan met allemaal verschillende subtopics (een nieuw menu) met daarin alle gitaar soort op een rij. Kan iedereen posten wat hij wil. Een soort 2e mini forum.
    het post je collectie topic???

    ben zelf ook wel een tegenstander van al die 'ik heb een (nieuwe) gitaar, laat ik er een 'post je ... topic' van maken' topics...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM
    het post je collectie topic???

    ben zelf ook wel een tegenstander van al die 'ik heb een (nieuwe) gitaar, laat ik er een 'post je ... topic' van maken' topics...
    kerel... dat is toch niet overzichtelijk....

    ff beter nadenken als je wat post

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top