Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 3 van 22 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 211

Discussie: Wat een rukforum!

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM
    is het de tijd van het jaar, of gaat dit forum echt achteruit...???
    (gezien de vele 'wat een kutforum' topics)
    Ach dat is ieder jaar wel weer een keer.
    Normaal gesproken is 't echter in de herfst.

  2. #22
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
    Maar ik denk dat ik het op een ban aan laat komen, daar heb ik idd lak aan.
    Je had absoluut een punt, maar dit soort zelfmedelijden siert je niet. Niemand heeft het over een ban, je begint er zelf over. Nergens op gebaseerd.
    Wees eens blij met het feit dat je topic geleid heeft tot een discussie hoe het beleid verder kan worden aangescherpt of kan worden uitgevoerd in plaats van een quote-oorlog aan te gaan of in de slachtofferrol te kruipen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
    Hoe bedoel je dat ik zelf aangeef lak te hebben aan sommige dingen?
    Wat is er tegenstrijdig?
    Ik probeer het forum er alleen beter op te krijgen maar dat is een zware taak begrijp ik nu
    Maar ik denk dat ik het op een ban aan laat komen, daar heb ik idd lak aan.
    njaa een beter wereld begint bij jezelf en je post richting methopholisjiehwfjeruduivel-ding was nou niet echt een voorbeeld
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  4. #24
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Nou, die had met zijn laatste regel van zijn post ook wel ontzettend aanleiding gegeven om boos te worden.
    Niet per see. Een forum moet ook gezellig zijn. En ik heb twee van uw topics gelezen, en die zijn dat zeker niet. Ik zal dus heel mild verzoeken een beetje minder hoog van de toren te blazen, wat gezelliger mee te doen, beetje jezelf aanpassen aan de rest, en anders rot je maar een ent op. Misschien moet je het dan maar eens op het bellenblaasforum proberen.
    En trouwens, jij was nota bene de eerste om negatief te reageren in het gesloten topic en daar heb ik nog niets van enig schuldbesef voor gezien. Net een jaar op het forum en dan al commentaar op anderen wat een stomme topics ze openen. Staat je netjes.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    ....Wees eens blij met het feit dat je topic geleid heeft tot een discussie hoe het beleid verder kan worden aangescherpt of kan worden uitgevoerd in plaats van een quote-oorlog aan te gaan of in de slachtofferrol te kruipen.
    Ja, ben wel blij dat deze discussie er is maar als je persoonlijk wordt aangevallen kruip je al gauw in die slachtofferrol.

    Tho heeft ook al min of meer goed gedrag getoond ;-)
    Vond alleen wel jammer dat ie zei dat ik de FAQ maar 's door moest lezen e.d.
    Het feit dat ik pas 140 posts heb maakt me toch niet minderwaardig?
    Als ik zie dat er mensen meer dan 10.000 posts hebben dan denk ik wel 's waar haalt ie de tijd vandaan..... en nog meer: wat is de kwaliteit van al die posts?!
    Ik las dit forum al veel eerder dan juni 2007 maar heb toen pas geregistreerd omdat ik bepaalde zaken wilde weten en omdat ik het wel gezellig vond ;-)

  6. #26
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.705

    Standaard

    Wie had er laatst iets in zijn sig van: een beter forum begint bij jezelf?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S
    Wie had er laatst iets in zijn sig van: een beter forum begint bij jezelf?
    Ja, die heb ik ook 's gezien .... goeie!
    Trouwens, om het even persoonlijk te maken: jij hebt er ook meer dan 10.000 vriend! LOL Is geintje hoor.

    Ik zal proberen me te beheersen en niet meer zo "hoog van de toren te blazen" maar als je gefrustreerd bent zeg je wel 's rare dingen.
    En als het zo heet is open je wel 's rare topics. Maar om dan gelijk zo'n topic af te branden....

    Die sig van jou doet ook wonderen, zie je dat? ;-)

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    @ Tho en @ Vonk: waarschuwing m.b.t dat gezwam over Jackson in het gezellige topic van H Huisjes! Nog een keer zo een ander topic verzieken en je geniet maar van een weekje vakantie.

    @ Bass blom: waarschuwing: nog 1X zo'n actie als in post 2 hier en je levert je Les Paul maar in bij richwoodplayer.

    @ Pannekoek en @ Blend: zie opmerking m.b.t. Tho en Vonk, maar dan m.b.t. het slotje.

    @ Huisjes: jammer dat het topic zo liep. Tip: zoek een constructievere toon van communiceren: het forum beter willen maken en tegelijkertijd uitten dat je schijt hebt aan een ban is niet consistent.

    (Oh ja, vanwaar dit mod-like gedrag van mijn kant? Da's duidelijk: ivm de vakantie van Almarvk spring ik even bij)
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  9. #29
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.705

    Standaard

    Er zijn hier mensen met bijna 25.000 posts. Ik ben hier al een tijdje moderator en dan post je wel eens wat. Ik hoop dat het ook af en toe nog ergens over gaat. Maar af en toe vlieg ik ook uit de bocht, wat een heerlijk forum hier!
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noid
    @ Bass blom: waarschuwing: nog 1X zo'n actie als in post 2 hier en je levert je Les Paul maar in bij richwoodplayer.




    wannabee mod

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top