Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 12 van 22 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 211

Discussie: Wat een rukforum!

  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerome
    En dan vervolgens maar fijn die topics terroriseren?
    De "meerderheid" bepaald dus over welke gitaar een topic wel en niet mag gaan?
    Deze regels gelden misschien in Smurfenland (staat onder je forumnaam...), maar niet op het gitaarforum!
    Jerome, je bent oude koeien uit de sloot aan het halen. Aan het herkauwen... Dit is al allemaal gezegd. Er zijn excuses aangeboden. Ik heb wél het hele verhaal gevolgd en jou reactie wijst er bij mij alleen maar op dat je uit bent op een discussie, want je hebt mijn volgende posts niet gelezen. Ik heb hier alles over gezegd wat ik wou zeggen, ook een antwoord op je twee laatste posts... Dit is nutteloos.
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Smurfenland
    Berichten
    1.269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerome
    En dan vervolgens maar fijn die topics terroriseren?
    De "meerderheid" bepaald dus over welke gitaar een topic wel en niet mag gaan?
    Deze regels gelden misschien in Smurfenland (staat onder je forumnaam...), maar niet op het gitaarforum!
    dat hoeft niet meteen te betekenen dat die topics direct de grond in te hoeven worden geboord, maar dat die reacties op een gegeven moment komen vind ikzelf ook niet zo gek.

    en zoals peter heijnen net ook zo leuk wist op te merken: en jij bepaald welke regels hier gelden? volgens mij hebben we daar nog steeds mods voor, die regelmatig dat soort topics sluiten
    Said Hamlet to Ophelia,
    I'll draw a sketch of thee,
    What kind of pencil shall I use?
    2B or not 2B?

    Spike Milligan

  3. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nevyn292
    nou, als jij het wel leuk vind dat moedig je dat soort topics lekker aan, helemaal geen moeite mee. maar als dergelijke topics de grond in worden geboord lijkt me toch wel dat je kan zeggen dat het grons van de mensen hier niet blij is met dergelijke topics
    Het gaat er ook niet om of ik een bepaald topic leuk vind, het gaat er om dat wanneer er mensen zijn die dat topic wel leuk vinden daarin hun zegje moeten kunnen doen.

    Dus, het grons van de mensen gaat er dus niet over of een topic al dan niet toelaatbaar is. Het gros van de mensen mag dus wel de rapporteerknop gebruiken, de betreffende mod gaat er dus over.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Berichten
    2.116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus
    Jerome, je bent oude koeien uit de sloot aan het halen. Aan het herkauwen... Dit is al allemaal gezegd.
    Er zijn excuses aangeboden. Ik heb wél het hele verhaal gevolgd en jou reactie wijst er bij mij alleen maar op dat je uit bent op een discussie, want je hebt mijn volgende posts niet gelezen. Ik heb hier alles over gezegd wat ik wou zeggen, ook een antwoord op je twee laatste posts... Dit is nutteloos.
    Ik ben idd uit op een discusie, lijk me logisch want er wordt hier namelijk gediscuseerd...
    En over een onderwerp wat me aan het hart gaat
    Een aantal forummers blijven doorgaan met het verdraaien van feiten en daar wil ik gewoon op kunnen reageren...

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Berichten
    2.116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nevyn292
    en zoals peter heijnen net ook zo leuk wist op te merken: en jij bepaald welke regels hier gelden? volgens mij hebben we daar nog steeds mods voor, die regelmatig dat soort topics sluiten
    Dat klopt, ik bepaal inderdaad niet welke regels hier gelden...
    Ik had die regel niet zelf verzonnen...

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerome
    Ik ben idd uit op een discusie, lijk me logisch want er wordt hier namelijk gediscuseerd...
    En over een onderwerp wat me aan het hart gaat
    Een aantal forummers blijven doorgaan met het verdraaien van feiten en daar wil ik gewoon op kunnen reageren...
    Niemand verdraait de feiten. Jij leest maar één stukje van al mijn posts. Niet echt eerlijk. Ik heb gezegd dat er nooit zo had gereageerd mogen worden, maar dat hij het in de hand had gewerkt door direct fel te reageren en dat hij een topic geopend had waarover er een consensus bestond van dat niet meer te doen. Daarbij kwamen nog eens zijn verwijten aan de veelposters, de zogezegde kliekvorming en het zelfmedelijden dat hem niet sierde.
    Iedereen hier zegt dat die reacties te fel waren, en jij bent nu net als HH gisteren gewoon aan het zoeken naar discussie waar er geen is. Kappen.
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Berichten
    2.116

    Standaard

    Ik denk dat er een flinke communicatiestoornis tussen ons is opgetreden.
    Ik heb niet alle posts van HH in dit topic gelezen en ik ben er helemaal niet op uit om eindeloos te blijven discuseren wat HH nu wel en niet fout gedaan heeft,
    Want daar gaat het mij helemaal niet om en daar heb ik het niet over.
    Mij reacties zijn alleen maar bedoeld/gericht op het sluiten van het Axis topic wat ik errug jammer en principeel verkeerd vond, en dan met name de manier waarop het allemaal gebeurde...
    Laatst gewijzigd door jerome; 4 juli 2008 om 09:42

  8. #118
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Dudes, ik heb de laatste paar pagina's echt maar heel vluchtig doorgekeken en ik weet nu al dat jullie allemaal wijven zijn..

    Kusjes dames! Roy.

  9. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerome
    Ik heb niet alle posts van HH in dit topic gelezen en ik ben er helemaal niet op uit om eindeloos te blijven discuseren wat HH nu wel en niet fout gedaan heeft.
    Mij reacties zijn alleen maar bedoeld/gericht op het sluiten van het Axis topic wat ik errug jammer en principeel verkeerd vond, en dan met name de manier waarop het allemaal gebeurde...
    Je zou eens kunnen beginnen met dit topic helemaal te lezen. Dan merk je dat alles al gezegd en rechtgezet is, en dat jij ouwe koeien uit de sloot aan het halen bent.
    Dat je het begin gemist hebt is jammer, maar het lijkt me niet handig om voor jouw plezier de hele discussie nog eens over te doen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Berichten
    2.116

    Standaard

    Ik heb het begin van dit topic niet gemist maar ergens in het midden...
    Maar jullie hebben gelijk, ik hou er over op...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top