Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 22 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 211

Discussie: Wat een rukforum!

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard Een Beter Forum! ;)

    Had een leuke topic geopend, in de hoop een paar leuke foto's van een, naar mijn mening bijzondere gitaar te zien te krijgen maar nee hoor!
    Er zitten een paar forummembers opmerkingen te maken dat het belachelijk is en dat er maar 5 forummembers zo'n gitaar zouden hebben en dat ik een grote bek zou hebben etc. etc. Kortom slot erop door 1 of andere mod/dictator

    Ik ben hier kotsmisselijk van en heb zoiets van als je het een stomme/zinlose topic vindt waarom lees je hem dan, laat staan dat je er dan in gaat zitten posten.
    Verspil je energie liever aan nuttige dingen!

    Ik vind dat diegenen die op een dergelijke agressieve manier een goed bedoeld topic naar de afgrond helpen een ban zouden moeten krijgen!!

    Als iedereen, überhaupt, op welk forum dan ook, alleen zou posten in topics waar je "wat mee hebt" dan zouden fora veel leesbaarder worden en ook meer nut hebben en ja, zinvoller zijn.

    Ben benieuwd hoe snel hier een slot op komt doordat er teveel "gezwetst" wordt.
    Laatst gewijzigd door Henri H; 4 juli 2008 om 11:32 Reden: Ontoepasselijke titel ;)

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Talking

    wat een rukker

  3. #3

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
    Had een leuke topic geopend, in de hoop een paar leuke foto's van een, naar mijn mening bijzondere gitaar te zien te krijgen maar nee hoor!
    Er zitten een paar forummembers opmerkingen te maken dat het belachelijk is en dat er maar 5 forummembers zo'n gitaar zouden hebben en dat ik een grote bek zou hebben etc. etc. Kortom slot erop door 1 of andere mod/dictator

    Ik ben hier kotsmisselijk van en heb zoiets van als je het een stomme/zinlose topic vindt waarom lees je hem dan, laat staan dat je er dan in gaat zitten posten.
    Verspil je energie liever aan nuttige dingen!

    Ik vind dat diegenen die op een dergelijke agressieve manier een goed bedoeld topic naar de afgrond helpen een ban zouden moeten krijgen!!

    Als iedereen, überhaupt, op welk forum dan ook, alleen zou posten in topics waar je "wat mee hebt" dan zouden fora veel leesbaarder worden en ook meer nut hebben en ja, zinvoller zijn.

    Ben benieuwd hoe snel hier een slot op komt doordat er teveel "gezwetst" wordt.
    Goed punt.

    Laat dit forum gaan over gitaren etc, ouwe wijvengeouwehoer hoef je niet te delen dus hup, open dat topic opnieuw en mensen...post die gitaren.

    Gitaristen, allemaal zeikerds zijn het! :-)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
    wat een rukker

    Gast. Relax. Haal diep adem en post dan eens een fijne foto in dat topic van H.Huisjes.

    Je bent toch geen wijf of wel?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Hier is trouwens al een topic over!!!!
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geoffrey
    Hier is trouwens al een topic over!!!!
    Linkje plaatsen? Dan post niemand meer.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shredneck
    Linkje plaatsen? Dan post niemand meer.
    Waarom moet ik een linkje plaatsen?!
    Dat topic kan/kon je niet mislopen!

    Maar hier heb je het toch:
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=110559
    Je kan daar verder gaan Huisje
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
    wat een rukker
    Bass, dit is de zoveelste keer dat je in een eerst reactie op een topic niet inhoudelijk reageert en direct de toon zet voor de rest van de discussie, ik tolereer dat NIET MEER. Dit is je laatste waarschuwing, de volgende stap is een ban van een week.

    Verder vind ik dat Huisje helemaal gelijk heeft en dat het asociale gedrag van sommige van onze "vaste leden" werkelijk buiten proporties is, hier wil ik vanaf nu echt wat aan gaan doen. Zeker in de gitaar of muziek gerelateerde fora verwachten we redelijk gedrag en zo min mogelijk "off-topic geneuzel. In off-topic zelf ligt dit iets anders.

    Verder denk ik dat dit een iets ander onderwerp is dan het hierboven genoemde topic, dit gaat ook over het beleid. Ik denk dat het goed is om ons er op te wijzen dat er wellicht op een andere manier met dit soort incidenten omgegaan kan worden. Bijvoorbeeld een topic opschonen in plaats van sluiten.

  9. #9

    Standaard

    Klein puntje.....zo'n ruk forum is het nou ook weer niet hoor....

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    .....dit gaat ook over het beleid. Ik denk dat het goed is om ons er op te wijzen dat er wellicht op een andere manier met dit soort incidenten omgegaan kan worden. Bijvoorbeeld een topic opschonen in plaats van sluiten.
    Dit is gedeeltelijk mijn intentie met dit topic geweest.
    Ik heb getwijfeld over de titel maar was een beetje gefrustreerd, sorry.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top