Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard Ezdrummer - Vista - adobe adition?

    Hallo!! Ik heb sinds een tijdje vista op mn pc. Zullen vast meer mensen hier gebruiken met opnemen. Cubase werkt er niet mee lijkt het. Nu heb ik adobe audtion 3 erop, werkt opzich heel goed en simpel.. nu zoek ik alleen nog naar een goed drums opneem programma. Heb dus EZdrummer erop gezet, adobe vind em, alleen ik hoor geen geluid als ik op die drums klik in ezdrummer zegmaar. En zon drum pattern laden ( dat blauworanje balkje rechtsonderin) dat duurt bijna een half uur. Ik gebruik voor het gitaargeluid opnemen gearbox met een toneport, en dat werkt allemaal prima. Maar ik ben nu al een week bezig om ezdrummer aan de praat te krijgen, gezocht op search, google enzo, maar nog niks gevonden. Ik dacht misschien heeft iemand hier enig idee hoe ik geluid krijg? En warom hij zo traag laad?

    hoop dat de vraag beetje duidelijk is :P.. alvast bedankt

    -edit- trage laden is nu verholpen. Heb alleen nog geen geluid als ik op die drumplaatjes klik.. iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
    Laatst gewijzigd door -geert-; 28 juni 2008 om 18:43

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    1.080

    Standaard

    heb je het ook in ableton geprobeert?ik heb ook vista en in ableton doet hij het gewoon,dan weet je in ieder geval waar de fout zit,in ez drummer of je sequencer
    Laatst gewijzigd door chubbyfan; 29 juni 2008 om 23:24

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2005
    Locatie
    Zierikzee
    Berichten
    706

    Standaard

    Audition ondersteunt pas vanaf versie 3.0 VSTi's (dus plugins zoals EZdrummer) en dat is te merken, het werkt echt van geen ene meter als je het mij vraagt. Er komt wel geluid uit die VSTi's maar alleen als je MIDI opneemt volgens mij, of misschien ook als je afspeelt, dat moet je even uitproberen.

    Dat het laden zo lang duurt komt omdat er nogal wat samples ingeladen worden (paar honderd MB, dus flink wat werkgeheugen (2 GB bijv) is ook geen luxe). Als je een wat oudere/tragere pc hebt zal dat langer duren maar het is dus normaal.

    Mijn tip: als je VSTi's wil gebruiken kan je beter een ander programma pakken zoals idd Ableton of Fruityloops. Dan kan je het later eventueel nog exporteren en importeren in Audition (heb ik vaak genoeg gedaan).
    Ibanez RG 3120, Blade Texas Standard Pro, Anvil tube preamp, G-Major, Rocktron Velocity 120, E-bow, Boss GT-10, Rebote 2.5 delay
    MySpace - Skybicycle

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    ok dat is ook een idee. Ik zal ableton eens proberen!! bedankt voor de tips

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Locatie
    twenthe
    Berichten
    455

    Standaard

    enneh....

    ik wil niet vervelend doen, maar tot nu toe hoor en zie ik van vista niet veel goeds, het lijkt me verstandig als je op die pc ook xp installeert, en dan geen sp3 installeren, want dat is nog bagger.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    SP3 bagger? heb het ongeveer een maand en nog niets vreemds ontdekt.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.310

    Music

    adobe audition, zelfs de versie die vsti's ondersteunt, is echt super shit met vsti's.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Locatie
    twenthe
    Berichten
    455

    Standaard

    i'm not gonna use the "M" word, neither am i gonna use the "L" word,
    i'd rather suggest to use an amiga...............

  9. #9
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Als er iets niet werkt op Windows krijg je altijd fundamentalisten van M kerk of de L kerk inderdaad. Dat is geen optie hier.

    Ik heb Ubuntu en ook Vista maar ik gebruik een dual boot met XP omdat anders een hoop dure apps niet werken zoals ik dat wil.
    Vriendelijke groet,

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansli
    i'm not gonna use the "M" word, neither am i gonna use the "L" word,
    i'd rather suggest to use an amiga...............
    En dan doet Adobe Audition het ineens wel?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top