Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 16 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 152

Discussie: Sfeer op het forum

  1. #21
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2008
    Locatie
    's-Heerenberg
    Berichten
    5

    Standaard

    Dank u, ik wíst dat ik 't kon!

  2. #22
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.704

    Standaard

    En zoals deze discussie zich ontwikkelt hoort hij in off topic.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ghostrider
    Toch leuk als je als nieuw forumbezoeker je een topic(vraag) weet te beantwoorden; en er allemaal randverschijnselen bijkomen als reactie. Gek toch dat je op een oude vraag niet mag antwoorden, maar dat alle bijdehandjes hier wel de moeite nemen om het te lezen en er op te reageren zonder inhoudelijke meerwaarde. Nu in jullie taal: Als dit het serieuze niveau van de leden is, doe me een lol en ventileer je geluid dan tegenover iemand die je gelijk voor je bek kan slaan en pleur hier lekker op...
    Bedankt Bram+, die wel wat zinnigs weet te zeggen.
    Drie posts en deze maand geregistreerd. Zie het misschien nog even aan. Leer het forum kennen. Je maakt toch graag de vergelijking met de "echte wereld" waar je wel op je bek kunt krijgen: Op je eerste werkdag ga je toch ook niet roepen hoeveel meer respect jij verdient en hoeveel minder de oude garde dat verdient ?

    - Als je als nieuw forumbezoeker een vraag beantwoordt en niemand kent je achtergrond, is het niet zo raar dat daar naar gevraagd wordt. Het advies van sommige mensen is meer waard dan dat van anderen, gewoon door hun ervaring.
    - Vragen van vijf jaar oud mogen niet meer beantwoord worden omdat de topicstarter er toch niks meer mee is en er áltijd mensen zijn die opnieuw serieus ingaan op de vraag zonder het topic te lezen.

    Zulke loze, kritische posts zijn niet goed voor de algemene sfeer. Ook dat hebben we hier al meegemaakt. Dat zou ik niet graag opnieuw zien.

    Edit: misschien kan hij daarom beter ook niet in off topic ?
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  4. #24
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2008
    Locatie
    's-Heerenberg
    Berichten
    5

    Thumbs up

    Dit heeft U dan wel weer correct vertaald meneer vertaler. Dit is dan ook de sfeer die de meeste mensen zullen apprecieren en het een stuk aangenamer wordt voor nieuwe leden. Het meeste gaat tenslotte over hout en laat dit nu net mijn vakgebied zijn.
    Het wordt hier al een stuk aangenamer!
    Hout wat de klok slaat

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S
    En zoals deze discussie zich ontwikkelt hoort hij in off topic.
    Valt mee, van mij mag hij hier nog even gevoerd worden, mits opbouwend en met respect voor elkaars mening.

    Ik onthoud me verder van enig commentaar

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ghostrider
    Dit heeft U dan wel weer correct vertaald meneer vertaler. Dit is dan ook de sfeer die de meeste mensen zullen apprecieren en het een stuk aangenamer wordt voor nieuwe leden. Het meeste gaat tenslotte over hout en laat dit nu net mijn vakgebied zijn.
    Het wordt hier al een stuk aangenamer!
    Maar het anarchistische, zelfregulerende aspect van het forum is net zo typisch voor deze stek. Mods grijpen in waar het echt moet, maar laten voor de rest de stroom vloeien. De vissen zoeken toch wel hun weg...
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

  7. #27
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    De grap is dat ook dit soort topics met enige regelmaat voorbij komen. Meestal ergens rondom de zomer, want dan is er al een periode geweest dat een hoop newbies met te veel tijd over het forum hebben bestookt met flauwe topics en slechte vragen en dat roept dan weer een hoop irritatie op en dus ook scheldpartijen. Meestal ook ergens tegen de feestdagen want dan is de stress het hoogst
    Maar dit specifiek egeval vind ik absoluut niet representatief voor hoe het over het algemeen op het forum aan toe gaat, zeker niet.
    Dat er teveel bijdehantjes zijn die alleen maar de boel afkraken is een feit, maar dat we daar steeds meer tegen optreden is ook een feit. Dat we als moderators niet alles in de gaten kunne houden lijkt me ook niet meer dan begrijpelijk. ZO ook dit topic: er wordt wél een topic aan gewijd dat er teveel is gescholden en dat het niet leuk is, maar rapporteren: ho maar! Da's dus erg contra-productief. Het nieuwe moderator-motto is dan ook: rapporteer gewoon een post als er iets mee is en ga er niet weer op reageren. Krijg je alleen maar gezeik mee. De gerapporteerde posts krijgen wij via de mail binnen en zien we dus sneller. Een leuker forum begint bij jezelf
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #28
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.706

    Standaard

    Bleef 't verdomme maar bij vissen....

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2008
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    ZO ook dit topic: er wordt wél een topic aan gewijd dat er teveel is gescholden en dat het niet leuk is, maar rapporteren: ho maar! Da's dus erg contra-productief. Het nieuwe moderator-motto is dan ook: rapporteer gewoon een post als er iets mee is en ga er niet weer op reageren. Krijg je alleen maar gezeik mee. De gerapporteerde posts krijgen wij via de mail binnen en zien we dus sneller. Een leuker forum begint bij jezelf
    Het was maar een voorbeeld, toevallig ook de aanleiding voor deze post. Het ging me meer over de sfeer in het algemeen. Aangezien dit over het wel en wee van het forum gaat, lijkt dit topic me prima in dit gedeelte thuishoren, maar dat is mijn mening. Echter, ook hier voel je weer dat de sfeer een beetje gespannen is, jammer
    - HertogJanNL


  10. #30
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Vraag ik me toch serieus af waar je dat aan voelt. Ik zie alleen Ghostrider een beetje pedant uit de hoek komen, maar verder
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top