Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 16 EersteEerste ... 6141516
Weergegeven resultaten: 151 t/m 152 van 152

Discussie: Sfeer op het forum

  1. #151

    Standaard

    Ja, maar er is een complicatie. In Off Topic zijn de regels duidelijk wat ruimer. Er komen daar een hoop lui die elkaar al jaren kennen, en er wordt veel getolereerd. Ook door de mods uiteraard.

    Probleem is dat soms dat losse, grove toontje op andere fora gebruikt wordt, en dat tolereren de mods dus niet. Opmerkingen als 'Zo, smerige geiteneuker, wanneer kan ik je een ram voor je kop geven?' zijn in feite bedoeld als hartelijke begroeting, maar als je die mensen niet kent, kan het tamelijk schokkend overkomen. Dus dit soort taalgebruik kan niet buiten Off Topic.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  2. #152
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    ach dat soort begroetingen kijk ik wel doorheen, dat is een kwestie van een beetje ruim denken
    ik heb wel wat moeite met de manier waarop sommige topics al worden afgekapt voor ze een kans krijgen door oeverloos geouwehoer.
    maar goed daar bestaat hier ook al een topic over
    het is misschien wel goed om mensen die pas binnenkomen ook het gevoel te geven dat ze niet meteen worden afgebrand als ze een vraag hebben

    ik moet eerlijk zijn dat ik hier een tijd voor ik lid was ook eens een poosje heb meegelezen en toen heb gedacht, oei..als je een vraag hebt kun je em daar beter niet stellen,..toen ben ik bewust geen lid geworden.
    ik vind het hier nu wat rustiger ..en ik heb niet t gevoel dat er met twee maten gemeten wordt, ik vind dat de mods over het algemeen prima hun werk doen..
    maar inderdaad in off topic kan denk ik wat meer dan in de serieuzere delen van het forum..terecht lijkt me dat..
    tot op zekere hoogte natuurlijk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top