Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Help

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    4 januari 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    48

    Standaard Help

    kan er iemand mij uitleggen hoe het komt dat ik niet in staat ben om een mail te versturen naar een prive link op gitaarmarkt.
    ik log in, netjes zoals het hoort, geef het email bericht en doe verzenden...
    dan kom ik weer op een inlog pagina terecht, weer inloggen, kan ik opnieuw beginnen typen, en zo kan ik wel even doorgaan denk ik...

    of is er iemand van Uithoorn, die mij een emailadres kan geven van iemand van Catstones???

    alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sep.
    kan er iemand mij uitleggen hoe het komt dat ik niet in staat ben om een mail te versturen naar een prive link op gitaarmarkt.
    ik log in, netjes zoals het hoort, geef het email bericht en doe verzenden...
    dan kom ik weer op een inlog pagina terecht, weer inloggen, kan ik opnieuw beginnen typen, en zo kan ik wel even doorgaan denk ik...

    of is er iemand van Uithoorn, die mij een emailadres kan geven van iemand van Catstones???

    alvast bedankt.

    Heb ik ook gehad, lag aan de instellingen voor cookies bij een grotere beveilinging binnen IE.

  3. #3
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Extra
    internetopties
    privacy
    websites
    en dan even scrollen naar gitaarnet.nl als er staat "altijd blokkeren" deze verwijderen. Er wordt dan gevraagd een cookie te accepteren. Óf het veiligheidsniveau moet worden aangepast, dat kan ook.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top