Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: ff voorstellen

  1. #1

    Standaard ff voorstellen

    Eerst en vooral: hallo!

    Ik ben Nico, ben 18 jaar oud en zou willen beginnen met (elektrische) gitaar spelen, ware het niet dat ik totaal nog geen gitaar heb

    Dat brengt ons bij de reden waarom ik me hier heb aangemeld, kan ik op deze manier raad vragen aan de verder gevorderden

    Meer valt er momenteel niet te zeggen, dat komt nog wel met de tijd...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    lees dan eerst de faq & "beginnnersgitaar"-topic door, anders krijg je garanti een bak "forumstront" over je heen


    wees toch welgekomen!
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #3

    Standaard

    Thx

    Die had ik al gelezen, maar daar ligt de prijs nogal hoog... Ik had gedacht aan 250 tot 300 euro, maar dan met versterker erbij

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    1.080

    Standaard

    welkom,en bedenk wel,goedkoop is duurkoop,vooral die starterspaketjes,NIET DOEN ,beter ff doorsparen en via marktplaats kopen,een goede versterker is ook belangrijk,ik denk aan een roland cube en een leuke middeklasser gitaar(het ligt eraan wat voor muziek je wilt spelen),ik denk als je leuk wilt beginnen je al gouw een 6,a,7 honderd kwijt bent(nieuw spul)
    Laatst gewijzigd door chubbyfan; 14 juni 2008 om 13:00

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Versterker:
    Roland Cube (15,20,30)

    Gitaar:
    Squier Standard Stratocaster
    Squier Standard Fat Stratocaster (met humbucker in de brug)
    Epiphone G400 "SG"

    Als je wat kijkt op marktplaats, en je bent niet bang van 2e hands, lukt dit wel in je vooropgestelde budget


    Blijf vooral ver weg van Keiper, STAGG!!!!!!!!!,...
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  6. #6

    Standaard

    Ik ben niet bang van tweedehands, als ik weet dat het prijs-kwaliteit in orde is. Een vriend van mij is al een jaar of 8 gitarist, maakt zijn gitaren ook zelf, dus die zou ik sowieso meenemen om de gitaar in kwestie te laten testen

    De muziek die ik zou willen spelen, ... goh, in de trant van Metallica, Linkin Park, mss af en toe Green Day, ... maar zeker niet te hard

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    1.080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoberizer
    Ik ben niet bang van tweedehands, als ik weet dat het prijs-kwaliteit in orde is. Een vriend van mij is al een jaar of 8 gitarist, maakt zijn gitaren ook zelf, dus die zou ik sowieso meenemen om de gitaar in kwestie te laten testen

    De muziek die ik zou willen spelen, ... goh, in de trant van Metallica, Linkin Park, mss af en toe Green Day, ... maar zeker niet te hard
    dan moet je een gitaar met humbuckers hebben (bc rich??)en niet met single coils(standaart stratocasters)

  8. #8

    Standaard

    Ik zal een topic starten in het forum voor elektrische gitaren, dat is mss gemakkelijker

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    1.080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoberizer
    Ik zal een topic starten in het forum voor elektrische gitaren, dat is mss gemakkelijker
    ik zal eerst dat topic ff doorlezen als ik jouw was,ze zijn hier nogal drammerig over beginnersvraagjes

  10. #10

    Standaard

    Ik heb heel de FAQ al doorgelezen hoor doe ik altijd vooraleer ik een vraag stel

    Jaja, de voorbeeldige surfer... Maar word ik ook een voorbeeldig gitarist?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top