Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.652

    Standaard

    gebeurd vaak dat men niks meer laat horen, ook al vraag je er wel om.
    snap wel dat je het zelf ook via tracktrace kan zien, maar hoor het liever ook zelf van de koper

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2007
    Locatie
    Ede
    Berichten
    206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geoffrey
    Maaruh.. superken_nl, laat het hier toch eens weten wanneer je het pakketje gekregen hebt.
    Lieve mensen

    Bedankt voor jullie steunbetuigingen. Ik heb vrijdag uiteindelijk de onderstaande boze doch nette email gestuurd naar verkoper, over eventuele aangifte bij de politie. En 3x raden.... volgende dag pakketje door de bus......typisch

    ps. jullie hebben gelijk dat het TNT proces vaak lang kan duren. Ik vind het daarom noodzaak dat de verkoper duidelijk moet zijn over de het moment van het ontvangen van de betaling het moment van verzending en eventueel tracktrace nummer. Zo voorkom je ergernis en valse beschuldigingen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mail naar verkoper gestuurd

    Beste ******* *****

    Ik heb mijn best gedaan om telkens aardig en netjes te doen tegen jou (in tegenstelling tot jouw amateuristische houding tegenover mij, en dat is nog zacht uitgedrukt). Je hebt mijn grens nu toch echt bereikt. Wij hebben duidelijke afspraken gemaakt, waar jij je niet aan houdt.

    Ik betaal je netjes conform afspraak EUR **** op 2 juni 2008 voor de ****** , en vervolgens doe je 8 dagen lang alsof je de betaling niet hebt ontvangen, vervolgens zeg je dat het pakketje verstuurd is, terwijl dit in werkelijkheid niet het geval is. Wanneer ik je na enkele dagen hiermee confronteer kom je met een slappe smoes dat het pakketje "net te laat met de post mee gegaan is". Vervolgens wacht ik nog 2 dagen(in totaal 4 dus), maar nog steeds niks ontvangen.

    Je zegt nu doodleuk voor de 3e keer dat de **** wel verstuurd is, echter je weigert op mijn verzoek om een track & trace nummer van TNT te geven of de specifieke verzenddatum te melden.

    Het is voor mij een duidelijk verhaal, je hebt simpelweg niks verstuurd.

    Ik vind het vervelend dat het op deze manier moet, maar je laat me geen keuze. Indien de ***** hier maandag 16 juni 2008 nog niet is aangekomen, dan geef ik je nog de ALLER ALLER laatste kans om het betaalde bedrag van **** terug te boeken naar mijn rekening.

    Indien het geld vervolgens na 4 werkdagen nog niet is bijgeschreven op mijn rekening, dan zal ik (mede door toedoen van jouw vage antwoorden omtrent de verzending) aangifte moeten doen bij de politie wegens oplichting.

    Even samenvattend: De keus is aan jou:
    1) Of je verstuurd morgen alsnog de ******
    2) of je boekt per direct mijn geld terug
    3) of ik doe aangifte wegens oplichting.

    Mocht je hierover willen praten dan geef ik je de gelegenheid om persoonlijk met mij contact op te nemen via telefoonnummer *****

    Kenneth ****
    Laatst gewijzigd door superken_nl; 16 juni 2008 om 19:08

  3. #13

    Standaard

    ja maar toch, iemand kan niet precies weten hoelang t&t erover zal gaan doen. dus dat is nogal moeilijk om dan te zegge wanneer het binnen komt niet?
    ik vraag meestal hoe lang het max kan duren, als ik het na de max datum nog niet dan ga ik pas mailen.
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  4. #14
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Ik denk ook dat desbetreffend persoon gewoon een beetje lui was en het TE LAAT gepost heeft, maar het verder echt wel van plan was te versturen. Is mij ook wel eens gebeurt... Stond ik om half vijf bij t postkantoor die om vier uur dicht was. Toen moest de koper ook tot maandag wachten terwijl ik t geld al wel had.. Echter ik bel dan wel even die persoon op om dat te vertellen.

    Roy.

  5. #15

    Standaard

    meh, kan ook gewoon eerlijk zijn of zeggen dat je druk bent en dus niet gelukt is vandaag.
    bovenstaande tekst is irrelevant, gebruiker staat onder curatele en is niet verantwoordelijk voor zijn woorden en/of daden. voor meer informatie zie http://psychiater.startpagina.nl/
    typfouten voorbehouden.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    tnt blijft rare onderneming geloof me. Maak het sowieso bijna nooit mee dat het pakketje de volgende dag aankomt twee tot vier dagen zijn eerder regel dan uitzondering. Heb sinds het marktplaatstarieven verander moment even een break gepakt. (ben nog aan het kijken waar de massa heen gaat, maar die lijkt wel spoorloos verdwenen, of wacht net als ik even af) Maar verstuur/ontvang toch zeker minimaal zo'n 50 a 75 pakketjes per jaar (gitaren toebehoren of onderdelen / boeken / vinyl / etc.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2003
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    954

    Standaard

    Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand het track&trace nummer geeft...........dan kom je wel een stuk betrouwbaarder over dan nu het geval is.
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.072

    Standaard

    Ik stuur pakketjes altijd via mijn werk (er gaan er hier dagelijks nogal wat de deur uit) , de zending wordt 's middags opgehaald door TNT, en vrijwel altijd zit het pakket de daaropvolgende dag in de afleverroute.
    Ik mail altijd direct de t&t code met de opmerking dat deze pas zichtbaar is na aanmelding in het sorteercentrum. Vaak hebben ze het pakket eerder binnen dan mijn mail gelezen.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2007
    Locatie
    Ede
    Berichten
    206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saf
    tnt blijft rare onderneming geloof me. Maak het sowieso bijna nooit mee dat het pakketje de volgende dag aankomt twee tot vier dagen zijn eerder regel dan uitzondering.
    Dat vindt ik altijd zo typisch....
    Als iemand geld naar mij overmaakt heb ik bijna altijd de volgende dag.
    Diezelfde dag verstuur ik het pakketje, en deze komt bijna altijd de volgende dag aan.
    Totaal: 3 dagen.

    Wanneer ik het naar iemand anders overmaak duurt zogenaamd een week. Vervolgens zijn ze het Track&Trace nummer kwijt, sturen ze het pakketje zogenaamd, en 4 dagen later komt het pakketje pas echt.
    Totaal: 10 dagen.

    Het lijkt een opkomende trend om te doen alsof je het geld niet ontvangen hebt, en daarna ook nog te lui zijn om het pakketje direct te versturen, etc etc., ze doen pas iets wanneer de koper gaat zeuren.
    Laatst gewijzigd door superken_nl; 17 juni 2008 om 17:29

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy
    Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand het track&trace nummer geeft...........dan kom je wel een stuk betrouwbaarder over dan nu het geval is.
    Vind ik ook. En mijn ervaring is met TNT dat als iemand het 's ochtends op de post gooit, ik het de volgende dag al in huis heb.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top