Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    @superken, Ik vind het ook vreemd. Misschiendat het postafgifte punt bij ons niet altijd alles meteen meegeeft. Maar het vreemde is dat als ik een pakket verstuur, dus weet ik zeker dat ik heb op de post heb gedaan het soms toch nog ee naantal dagen duurt. Mail ook altijd meteen het t&t nummer zodat je de zending kunt volgens weleens drie dagen op rij in de afgifte route gezeten.

    Zal overigs niet te erg overdrijven ik denk dat 6 van de 10 pakketjes niet de dag erna aankomt.

    Met geld overmaken kan het zijn dat het een paar dagen duurt maar aleen als je van bv. rabo, abn, ing etc naar giro overboekt of andersom. Alle andere rekeningnummers dan giro gaat tenminste met mijn rabointernetbankieren bijna instant.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 augustus 2002
    Locatie
    near de ruines of townhall city
    Berichten
    11.264

    Standaard

    Bij mij in de wijk zit een klein postagentschapje en ik heb daar ook al regelmatig gehad dat ik na mijn werk iets afgooide en dat "de man die het kwam ophalen al was geweest". Dit betekent dus een dag extra.

    Het wordt pas leuk als je dan een T&T nummer mailt naar de ontvanger die twee dagen erna meldt dat het nog niet verstuurd was toen ik mailde, want de verzenddatum was pas dag 2. Soms duurt het best lang voor mensen er achter komen dat ik het trackingnummer echt niet zelf verzonnen heb
    Laatst gewijzigd door zjanke; 17 juni 2008 om 19:24
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Horssen
    Berichten
    956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy
    Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand het track&trace nummer geeft...........dan kom je wel een stuk betrouwbaarder over dan nu het geval is.
    In geval van kleinere pakketten, zogenaamde "brievenbuspakketten (tot n cm of 3/4 dik en niet groter dan n a4 (21x30 cm ofzo) geeft TNT helemaal track & trace nummer. Ook omdat dit niet via de pakketdienst gaat, maar met de gewone bode.

    Ik heb ooit cd's besteld bij Reflections records. Daar wilde wel eens voorkomen dat t versturen op zich liet wachten omdat er dingen niet op voorraad waren, maar de laatste keer was het er na 2 wkn nog niet, na contact met Johan Reflections bleek t dus op de dag van bestelling al verzonden te zijn. Maar tis dus nooit aangekomen. Tnt heeft t dus gewoon ergens kwijt geraakt, en t komt vaker voor.

    Gelukkig is dat bij de Reflections nooit n probleem, hij heeft t gewoon nog een keer verstuurd, met succes.

    T komt ook vaak voor dat een binnenlandse verzending dr langer over doet, dan een verzending uit t buitenland.
    Te Koop:
    EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
    Audiotechnica ATW 1451 wireless
    1000 Miles Ahead RIP

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door casper innosence Bekijk bericht
    In geval van kleinere pakketten, zogenaamde "brievenbuspakketten (tot n cm of 3/4 dik en niet groter dan n a4 (21x30 cm ofzo) geeft TNT helemaal track & trace nummer. Ook omdat dit niet via de pakketdienst gaat, maar met de gewone bode.

    Ik heb ooit cd's besteld bij Reflections records. Daar wilde wel eens voorkomen dat t versturen op zich liet wachten omdat er dingen niet op voorraad waren, maar de laatste keer was het er na 2 wkn nog niet, na contact met Johan Reflections bleek t dus op de dag van bestelling al verzonden te zijn. Maar tis dus nooit aangekomen. Tnt heeft t dus gewoon ergens kwijt geraakt, en t komt vaker voor.

    Gelukkig is dat bij de Reflections nooit n probleem, hij heeft t gewoon nog een keer verstuurd, met succes.

    T komt ook vaak voor dat een binnenlandse verzending dr langer over doet, dan een verzending uit t buitenland.
    jaa... idd!! verzenden kan interessant zijn jah, maar je kan er ook wel wat problemen mee hebben hé!!!
    heb ook al geweldige goede dingen meegemaakt met verzenden en al slechte.. elke keer opnieuw is het toch spannend he

  5. #25
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Beste jazz, je deed het laatst ook al, maar het bumpen van oude topics is niet altijd even prettig. Als je niet op de datum let denk je als volgende poster dat je in een recent topic zit te posten, terwijl je op maanden oude info reageert. Houd dat a.u.b. beperkt...
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    meestal hoef je idd niet meer te posten in een topic als het verder staat dan pagina 2...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top