Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2007
    Locatie
    Ede
    Berichten
    206

    Standaard Oplichting via gitaarmarkt

    Hallo Lieve mensen,

    IK wil jullie waarschuwen voor ene gitaarnetter genaamd ******
    Ik ben helaas slachtoffer geworden van oplichting via gitaarmarkt.

    Ik heb een *******element gekocht ven ene **** van advertentie nummer ******. Nadat ik het geld overgemaakt heb geeft de adverteerder aan dat het geld ontvangen is, en het element verstuurd is. Ik heb nu voor de 4e opeenvolgende dag geen pakketje ontvangen, en adverteerder weigert om een track en trace nummer te noemen, en zegt dat ik niet moet zeiken.

    En kunnen jullie mij nog een advies geven ofzo?

    Alvast bedankt,
    Laatst gewijzigd door superken_nl; 14 juni 2008 om 14:00

  2. #2
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    Ja, wacht gewoon even rustig af, want de TNT kan er nogal 's lang over doen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    338

    Standaard

    Nou nou , rustig aan. Heb meerdere malen zaken gedaan met deze persoon (verwijder de naam even, want dit staat niet netjes) en dat ging over iets duurdere artikelen dan een elementje, nl. een 1987 PRS Custom 24 (a 4000 euro) en een Hughes en Kettner Zentera (a 2100 euro) en dat is allemaal super gelopen. Zeer aardige gozer ook. Wacht nou eerst maar af.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door superken_nl
    Ik besloot daarom op zoek te gaan naar een telefoonnummer van hem, en kwam bij een andere advertentie terecht van diezelfde gast advertentienummer 90306 genaamd: JONGENS TRAP HIER NIET IN, OPLICHTER.
    Tevens heb ik geen idee wat je hiermee bedoelt, want dit is een advertentie van hemzelf waarin hij aangeeft dat je uit moet kijken voor Nigeriaanse scammers.
    Laatst gewijzigd door frankpaul1; 13 juni 2008 om 16:50

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Ik heb ook zaken gedaan met deze meneer en dat ging prima, heel netjes. Dus haal die naam even weg en wacht rustig af, zou ik zeggen.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2007
    Locatie
    Ede
    Berichten
    206

    Standaard

    akkoord, ik zal jullie het voordeel van de twijfel geven, ik heb de naam verwijder, en ik wacht nog een paar dagen af.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Thumbs up

    Komt wel goed.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  7. #7
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Ik heb gemerkt dat de pakketpost er de laatste tijd wel vaker lang over doet: geen paniek!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 maart 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    5.517
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Ik heb gemerkt dat de pakketpost er de laatste tijd wel vaker lang over doet: geen paniek!
    Inderdaad geen paniek! komt vanzelf!
    ----

    // City Of Life //

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2003
    Locatie
    Tienray
    Berichten
    2.568

    Standaard

    mijn rekord voor een binnen nederlandse zending door de tnt staat op een staggering 12 werkdagen. dus heb geduld. Helaas ook nog iets wat ik verzonden had. Kreeg ongelooflijk vee lboze mailtje vandie beste meneer, en toe nhet eenmaal aangekomen was (kon i kzien op track en trace) geen bericht van hem naar twee dagen een mailtje gestuurd en was idd binnen gekomen bij hem. nog geen sorry of bedanktje. EN hij had het t&t nummer zelfs van mij gekregen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Mijn pakjes uit Nederland (naar België) doen er ongeveer een viertal dagen over.
    Ik vraag steeds het track & trace nummer zo ben ik zeker(der) dat het verzonden is.. En tot nu toe heb ik geen slechte ervaringen.

    Maaruh.. superken_nl, laat het hier toch eens weten wanneer je het pakketje gekregen hebt.
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top