Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 52

Discussie: Strafbaar?

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Standaard

    Wat doet iedereen hier nou moeilijk?!? Gewoon doen joh! Ok, je loopt wel een risico dat er iets mis gaat... Maargoed, ik weet niet hoeveel je er voor moet betalen... Zorg dus wel dat ze die gitaren ook echt afleveren. Maar das toch grappig, zon neppertje... Kun je t je eindelijk veroorloven een gibbie te kopen en aan de muur hangen als ornament... Want van geluid zal t wel niks zijn.
    Hello, hello-oooo! (ola!)

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2006
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    1.122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mephistocles
    ...want van geluid zal t wel niks zijn.
    En die wijsheid baseer je op?
    Eindelijk een beetje lente!

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
    Waar staat dat dan? Dat verhaal over die vernietigingskosten?
    Gibson kan je aanklagen als je zulke gitaren maakt ja, omdat het inbreuk op het merkenrecht is, maar het is vooralsnog niet illegaal om zo'n gitaar te kopen bij zo'n Chinees. Dat verhaal over die disneyspeltjes klinkt leuk, maar daar heb ik ook geen (serieuze) bron over gevonden...
    omdat ik zelf bezig ben met een gitaarinkoop actie uit china (jawel nog steeds de samples zijn besteld) heb ik me er goed in verdiept, wil namelijk niet dat iedereen betaald heeft en er besteld is dat de douane + 300 gitaren inneemt zodra de boel binnen komt.
    dan zou ik dus een enorm probleem hebben want kan noway iedereen weer terug betalen zo kapitaal krachtig ben ik niet.

    het is niet illegaal om zo'n gitaar te kopen maar wel om die hier in te voeren, en als je die gaat verkopen voor echt dan ben je helemaal zuur en daar zijn ze bang voor dus vernietigen is de manier om zoiets te voorkomen.
    en de boetes zijn niet mals, ik weet bij illegale cd's/dvd's dat het 500 euro per stuk is.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse
    omdat ik zelf bezig ben met een gitaarinkoop actie uit china (jawel nog steeds de samples zijn besteld) heb ik me er goed in verdiept, wil namelijk niet dat iedereen betaald heeft en er besteld is dat de douane + 300 gitaren inneemt zodra de boel binnen komt.
    dan zou ik dus een enorm probleem hebben want kan noway iedereen weer terug betalen zo kapitaal krachtig ben ik niet.

    het is niet illegaal om zo'n gitaar te kopen maar wel om die hier in te voeren, en als je die gaat verkopen voor echt dan ben je helemaal zuur en daar zijn ze bang voor dus vernietigen is de manier om zoiets te voorkomen.
    en de boetes zijn niet mals, ik weet bij illegale cd's/dvd's dat het 500 euro per stuk is.
    (Oh er lopen twee verschillende 'groepsinkoopacties' hier op het forum)

    Ik vraag me wel een beetje af hoe groot de kans is dat de douane zo'n chinese gibsun ertussen vist en dat daadwerkelijk als een 'counterfeit' herkent (daarmee bedoel ik: ze zullen vast wel zien dat het een gitaar is en uit China komt, maar weten ze ook dat het een kopie is? Maken ze de verpakking helemaal open etc.?). Misschien is de kans wel te groot als het inderdaad je laatste spaarcenten zijn die je in zo'n gitaartje steekt, maar als het 'voor de leuk' is, kun je het wel riskeren toch?

  5. #25
    Nino1110
    Guest

    Standaard

    Sjonge jonge, ik snap er nu niks meer van :-P.

    Maarja , ik ga het er gewoon op gokke , slechter kan het niet zijn dan mijn Dean en de foto's zijn er goed uit.

    Close up filmpje van de gitaar: http://youtube.com/watch?v=oIIRwwejU-s

    Edit:

    Iemand vroeg wat de prijs was,ongeveer 250,- incl hardcase en verzenden. ( In euro's is dit he! Niet in dollars ).

    Als je de link wilt PM me maar.
    Laatst gewijzigd door Nino1110; 13 juni 2008 om 14:32

  6. #26
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nino1110
    Sjonge jonge, ik snap er nu niks meer van :-P.

    Maarja , ik ga het er gewoon op gokke , slechter kan het niet zijn dan mijn Dean en de foto's zijn er goed uit.

    Close up filmpje van de gitaar: http://youtube.com/watch?v=oIIRwwejU-s

    Edit:

    Iemand vroeg wat de prijs was,ongeveer 250,- incl hardcase en verzenden. ( In euro's is dit he! Niet in dollars ).

    Als je de link wilt PM me maar.

    JEESIS gast!! 250,- eu!!!??? Daar heb je een tweedehandse Epi voor... En veraaaassing: Wedden dat t WEL slechter is dan je Dean?? En met bijv n Epi, of ander merk naar keuze uit nederland (die je dus ook nog zelf kunt testen vantevoren) zit je goed.

    Ik haal mn wijze oude spreuk weer eens uit het vet:

    SUKKEL!!


    Fijne dag iedereen en grt, Roy!

  7. #27
    Nino1110
    Guest

    Standaard

    Gast, kijk dat filmpje eens hoe die eruit ziet, hoe kan je oordelen over iets wat je nog nooit hebt gezien en / of hebt gehoord..

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nino1110
    Gast, kijk dat filmpje eens hoe die eruit ziet, hoe kan je oordelen over iets wat je nog nooit hebt gezien en / of hebt gehoord..
    ik heb het filmpje gekeken en een andere waar hij erop speelde, klinkt niet slecht.
    maar ik weet niet of ik het uit china zou laten komen.
    250 euro heb je idd een epiphone voor, ook goede gitaren.
    maar als jij het erop wilt wagen, vooral doen
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

  9. #29
    Nino1110
    Guest

    Standaard

    :P Ik ben er nu zeker van: Ik waag het er gewoon op!

    Lock it!

  10. #30
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nino1110
    hoe kan je oordelen over iets wat je nog nooit hebt gezien en / of hebt gehoord..
    Thats my point!!

    Hoe kun je die gitaar beoordelen dmv dat filmpje (had ik bekeken btw)?? Juist, niet! En als dat grapje je nou eens 100,- a 150,- ging kosten, maar 250,-? Daar kan je in NL een hele mooie tweedehandse voor kopen die je dus wel kunt beoordelen. Dat "sukkel" meen ik natuurlijk niet.. Iedereen moet vooral doen wat ie zelf wil en met wat mazzel pakt het nog goed uit ook. Alleen ik verklaar je voor gek..

    (Oh.. en die ppl die die nepshit maken mogen sterven wat my betreft)

    Grt R!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top