Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Hoe zit het voor deze eigenlijk?


  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.673

    Standaard

    behringer staat tegenwoordig gelijk aan troep... op welk gebied dan ook...


    maar het is maar net wat voor je steld aan het product natuurlijk

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky
    behringer staat tegenwoordig gelijk aan troep... op welk gebied dan ook...


    maar het is maar net wat voor je steld aan het product natuurlijk

    Welke vind jij dan kwalitatief subliem voor in de thuis studio?

  4. #14

    Standaard


    Dit is dus echt wel de beste. Moet je ook even diep in de buidel tasten, maar dan heb je ook wat.
    Eden Nemesis RS 210

    Fender Jazz

  5. #15
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky
    behringer staat tegenwoordig gelijk aan troep... op welk gebied dan ook...


    maar het is maar net wat voor je steld aan het product natuurlijk
    Dat waag ik oneens te zijn met je. Behringer maakt kwalitatief geen topspul, maar het werkt wel behoorlijk voor zolang het duurt. Ze maken bijvoorbeeld zeer behoorlijke microfoons, de ECM8000 kost vijf tientjes en is griezelig recht tussen 20hz en 20 khz. Hun kleinere mengtafeltjes doen het gewoon goed en hebben ook nog heel redelijke effecten aan boord. In hi fi kringen is de Ultracurve van Behringer een apparaat wat goed staat aangeschreven.

    Dus om het nou allemaal troep te noemen is wat kort door de bocht.

    Maar ff wat anders, dit topic hoort in het recording subforum.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.673

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S
    Dat waag ik oneens te zijn met je. Behringer maakt kwalitatief geen topspul, maar het werkt wel behoorlijk voor zolang het duurt. Ze maken bijvoorbeeld zeer behoorlijke microfoons, de ECM8000 kost vijf tientjes en is griezelig recht tussen 20hz en 20 khz. Hun kleinere mengtafeltjes doen het gewoon goed en hebben ook nog heel redelijke effecten aan boord. In hi fi kringen is de Ultracurve van Behringer een apparaat wat goed staat aangeschreven.

    Dus om het nou allemaal troep te noemen is wat kort door de bocht.

    Maar ff wat anders, dit topic hoort in het recording subforum.
    Vooruit Han Er zal ook best wel wat goeds tussen zitten, maar over het algemeen is behringer geen top merk. Er is altijd wel iets mee dat kwalitatief en/of kwantitatief niet goed is.

    Ook ken ik nog geen preoduct van behringer dat echt gewoon helemaal goed is. Nou is behringer geen top merk, maar ze gaan toch al behoordlijke tijd mee en ik vind het jammer dat ze eigenlijk nooit meer het niveau hebben kunnen halen wat ze wel hadden toen het gewoon nog een duits bedrijf was.
    Een kennis van me heeft een oude behringer verterker. Het is een transistor top. Werkelijk alles zit er op. Effecten klinken niet heel erg verkeerd voor amp effecten en de amp zelf klink gewoon heel erg goed. Ook is hij super solide gebouwd en is hij voorzien vaneen beveiliging waardoor je je amp nooit te hard kunt zetten.

    Amps zijn geen micrifonen en microfonen izjn geen mixers, maar dit is het algemene beeld wat ik heb gekregen van behringer
    En zoals ik al zei, het is is maar net wat voor een eisen je stelt aan je product

    Dit kan natuurlijk uilopen in een eeuwige discussie over goed en slecht, maar zo denk ik er over

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top