Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 27 van 37 EersteEerste ... 172526272829 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 270 van 366

Discussie: X Mirror Guitar

  1. #261
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Locatie
    Roermond
    Berichten
    1.428

    Standaard

    Ik vind het qwa model minder, maar dat is mijn mening. maartoch, ik heb je topic met plezier gevolgt, En hij is erg mooi geworden! Succes met je vaiocaster!

  2. #262
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Jee....afgezien dat ik het leuk vind dat je een eigen ontwerp maakt met een bepaalde visie en vakmanschap, moet ik zeggen dat ik 'm echt lachwekkend lelijk vind.....sorry.





    Neemt niet weg dat ik het wel waardeer dat je zoiets maakt en mijn smaak geen enkele maatstaf is voor de jouwe, dus....tof gedaan.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  3. #263
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    Aalst-waalre
    Berichten
    243

    Standaard

    Heilige poep Knap staaltje vakmanswerk!! Ik zou ' m nooit kopen in deze vorm, maar hij is wel super origineel!
    speelt ie ook een beetje?

    Gear: Fender Road worn player HSS / Squier vintage modified strat / Yamaha Pacifica 112j / Dylon (aria) Strat / Yamaha APX300 acoustic / Richwood Bass / Bugera 333XL / Fender FM212 / Boss GT-10

  4. #264

    Standaard

    Is die trussrodnut uiteindelijk weer in orde?
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  5. #265

    Standaard

    Bedankt allemaal voor de positieve reacties

    En de minder positieve... tja, smaken verschillen hè
    ik weet niet of het helpt als je 'm in het echt ziet, maar dat geeft natuurlijk ook een andere indruk.
    Of je vindt 'm gewoon echt niet mooi.


    Ik had begin dit jaar (misschien iets ervoor) een idee voor een gitaar in m'n hoofd. Eentje met een X-vormig model. Vervolgens proberen om dat ding uit m'n hoofd, op het papier te krijgen. Maar dat valt nog niet mee
    Om al die verhoudingen goed te krijgen (zijn de bovenste 2 'dingen' niet te groot ten opzichte van de onderste enzo) maar dat is uiteindelijk gelukt.
    En om 'm nu in het echt te zien, precies zo als ik 'm in m'n hoofd had...
    Ja, dat is gewoon geweldig Genietend zit ik er op te spelen.


    oh, en over die truss rod: ik heb de locking nut er een keertje maar afgehaald, en toen nog eens geprobeerd. toen kreeg ik 'm wel vastgedraaid, alleen moest ie een heel end de neck in. Hij zit nu helemaal verstopt achter de locking nut (dat schroefje) maar hij zit vast.

  6. #266
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.661

    Standaard

    heel mooi geworden, ook al is het misschien niet mijn smaak.
    knap dat je toch dat wat je wilden voor elkaar hebt gekregen

  7. #267
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM Bekijk bericht
    Bedankt allemaal voor de positieve reacties

    En de minder positieve... tja, smaken verschillen hè
    ik weet niet of het helpt als je 'm in het echt ziet, maar dat geeft natuurlijk ook een andere indruk.
    Of je vindt 'm gewoon echt niet mooi.


    Ik had begin dit jaar (misschien iets ervoor) een idee voor een gitaar in m'n hoofd. Eentje met een X-vormig model. Vervolgens proberen om dat ding uit m'n hoofd, op het papier te krijgen. Maar dat valt nog niet mee
    Om al die verhoudingen goed te krijgen (zijn de bovenste 2 'dingen' niet te groot ten opzichte van de onderste enzo) maar dat is uiteindelijk gelukt.
    En om 'm nu in het echt te zien, precies zo als ik 'm in m'n hoofd had...
    Ja, dat is gewoon geweldig Genietend zit ik er op te spelen.


    oh, en over die truss rod: ik heb de locking nut er een keertje maar afgehaald, en toen nog eens geprobeerd. toen kreeg ik 'm wel vastgedraaid, alleen moest ie een heel end de neck in. Hij zit nu helemaal verstopt achter de locking nut (dat schroefje) maar hij zit vast.

    Begrijp me niet verkeerd, ik vind het tof dat je 'm hebt gemaakt....voor jou....als ik me voorstel dat ik ermee zou moeten spelen, zou ik heel verdrietig worden, maar daarom issie ook van jou.....en dat is belangrijk.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  8. #268

    Standaard

    ja precies. Ik vindt 'm te gek, t'is dus ook maar goed dat het mijn gitaar is, en niet die van jou

  9. #269

    Standaard

    Ik had het er net met een vriend van me over...
    Denk nu niet dat ik 'm ooit zal verkopen, zeker niet...
    Maar hoeveel zou ik er voor kunnen krijgen áls ik 'm op marktplaats zet?

    Het is natuurlijk geen Gibson, dat scheelt altijd ook enorm. Maar het is wel een uniek design... dat dan weer wel...
    Iemand een schatting?

  10. #270
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Bedroevend weinig, ik vrees zelfs dat je er je materiaalskosten niet uithaalt. Als je ziet dat de set-neck guttlin CUSTOM (of wat was het ook al weer) van Barno slechts 350€ opbracht...
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top