Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 37 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 366

Discussie: X Mirror Guitar

  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
    Ik vind 'm echt bijzonder lelijk, en godsklere onhandig lijken. Maaaaarrrr... Het is wel ontzettend gaaf dat je eraan begint! Hoop dat het wat word, misschien kun je er bevels inmaken, daardoor lijkt alles iets strakker!
    geen idee wat je met bevels bedoeld
    maar bij de hals komen ook nog van die 'inkepingen' net als bij de onderkant, als je dat bedoeld

  2. #12

    Standaard

    Bevels zijn schuine randen aan de zijkant van de body, zoals wat bij een RR24 in ander kleurtje heeft.
    Gitaarloos > Volkswagen Jetta MKII <3

  3. #13

    Standaard

    oh dat... kweenie
    aan de achterkand worden de randen wel ronder gemaakt... ligt ie ook wat fijner tegen je aan...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Dicht bij Gent, O-Vl, België
    Berichten
    2.798

    Standaard

    ik denk dat hij nog redelijk zwaar zal zijn, het ontwerp is ook niet echt mijn stijl.
    Maar als dit je ding is zoveel te beter voor jou, ik ben wel zeer benieuwd naar wat het gaat worden.

    hou ons op de hoogte

    Pueblo aka Jan
    no life without music

  5. #15

    Standaard

    hij is inderdaad nogal zwaar, maar het wordt dus waarschijnlijk een semi-hollowbody, dus hopelijk valt het gwicht nog mee...

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    beetje gewicht heffen is goed voor je, tis verdomme geen bejaardensport
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  7. #17
    Banned
    Geregistreerd
    7 maart 2006
    Locatie
    Blijdorp
    Berichten
    10.831

    Standaard

    Ik vrees dat de bespeelbaarheid op de hoogste frets echt apenballen zal zuigen. Wat betreft de randen, kijk eens naar de linkshandige explorer die Mattia nu aan het bouwen is.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
    beetje gewicht heffen is goed voor je, tis verdomme geen bejaardensport
    Inderdaad, wat vind iedereen zo slecht aan een zware gitaar. Je moet toch wat hebben om vast te houden, straks waait ie weg.

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
    Ik vrees dat de bespeelbaarheid op de hoogste frets echt apenballen zal zuigen. Wat betreft de randen, kijk eens naar de linkshandige explorer die Mattia nu aan het bouwen is.
    dat ziet er leuk uit, die randen...
    maar er komt bij mij een spiegelplaat op, dus ik weet niet of dat wel gaat met die randen

    en de Explorer heeft (een beetje) ronde randen, die van mij zijn recht
    het blijft natuurlijk een kwestie van meningen enzo, maar ik vind dat er niet echt bij lijken...

    die bespeelbaarheid heb je waarschijnlijk gelijk in... zat ik ook al naar te kijken
    maar misschien komt er later nog een verbetert ontwerp waarmee dit probleem verholpen wordt..
    iets met extra veel frets, zodat de 21e of 24e fret aan het einde zit ofzo...

    maar voor het eerste model, en daarbij mijn eerste zelfbouw, ben ik er wel tevreden over

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2005
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM
    die bespeelbaarheid heb je waarschijnlijk gelijk in... zat ik ook al naar te kijken
    maar misschien komt er later nog een verbetert ontwerp waarmee dit probleem verholpen wordt..
    iets met extra veel frets, zodat de 21e of 24e fret aan het einde zit ofzo...
    Dat gaat niet werken he, die extra frets komen alleen maar verder je body in, de rest gaat er niet verder vanaf, dan klopt je snaarlengte niet meer en is hij niet te intoneren. nut tot 12e fret = 12e fret tot brug.

    Misschien afwijken van het recht toe recht aan en een cutout maken zodat je erbij kan? Of gewoon schijt aan hebben en niet hoog spelen =P

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top