Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    352

    Standaard foto als bijlage in bericht

    Ik wilde laatst een foto plaatsen bij een reactie op een onderwerp. Bij de FAQ gekeken en gelezen dat je de knop "beheer bijlagen" moet indrukken....helaas geen dergelijke knop te zien (heb ik weer). Hoe moet dit nu?

    Groeten,

    Speulmenneke.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Hier op gitaarnet kan dit niet (wegens te kleine serverrruimte waarschijnlijk). daarom dat je je plaatjes moet uploaden bij een externe site (imageshack.us, linkyourfiles.com,...) en dan hier tussen IMG-tags moet plakken.

    Alleen admins & mods mogen bijlagen posten (denk ik)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2007
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    352

    Standaard

    Sorry Mr.Fingers, ik snap het (helaas) niet zo goed. Ik wilde reageren op een vraag van "Sophie" (bepaalde noten niet goed kunnen spelen in het "speeltechnieken & theorie"-forum) en daarbij een foto laten zien van een (juiste) stand van de hand op de gitaarhals.
    Overigens heeft daaronder ene hugo123 een grote afbeelding geplaatst. Zo zou ik het ook willen. Misschien een stap voor stap uitleg?? Ik heb me al geregistreerd bij "linkyourpics.com".
    Bij voorbaat dank als je de moeite wilt nemen.
    Laatst gewijzigd door speulmenneke; 7 juni 2008 om 16:47

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    zo doe ik het...

    ga naar imageshack.us
    upload daar je foto vanaf de harde schijf (browse), selecteer "resize picture", selecteer daar 600x800 (15" monitor), klik op "upload". Laat de pc z'n werk doen. na even wachten kom je op de volgende site, met 4 hyperlinks, dan een miniprentje van je afbeelding, en daaronder terug 4 hyperlinks. Je selecteerd de onderste "direct link to image", en je kopieert die, Die link plak je hier tussen [IMG]link [/IMG] (maar dan zonder spaties tussen de link & de tags).
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Weet ik terwijl ook weer.. bedankt
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  6. #6

    Standaard

    Nee, geen imageshack, doe dan photobucket. Das net zo goed maar dan minder ongewenste reclame.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top