Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Hybrid View

  1. #1

    Standaard Leon Hendrix (broer van Jimi Hendrix) komt naar Nederland

    *mod-edit wegens spam*

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    270

    Standaard

    Ik ken al Jimi z'n liedjes van gehoor, maar verder nooit verdiept over z'n leven, klinkt interessant!

    ik weet dat er een hyves is over Jimi, misschien kan je daar ook je verhaal kwijt.

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de tip! Ik had me al op deze hyves aangemeld.

    Ik had me ook nooit zo verdiept in zijn leven, maar ben vreselijk gek op zijn muziek, ik heb maar 1 boek gelezen over zijn leven. Ik kwam er op Internet achter dat zijn broer Leon ook in een band zit, en was verbaasd dat ik dat niet eerder had gehoord. Ondertussen ben ik veel te weten gekomen over Jimi's leven, hij heeft een kort maar bewogen leven gehad. Leon kan hier geweldig over vertellen, ze hebben samen veel meegemaakt. Als je naar Leon's MySpace pagina gaat

    http://www.myspace.com/leonhendrixband

    kun je daar 3 interessante videos zien over het leven van Jimi, waar Leon, Delores(Jimi's tante), Buddy Miles, oude vrienden van Jimi, en vele anderen vertellen over Jimi's bewogen leven. De video's heten 'The Uncut Story'.

    Jenny

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    Hoi, allemaal leuk en aardig, maar je speciaal aanmelden op dit forum om iemand te promoten is spam. Ik ga even nadenken over eventuele consequenties.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 september 2006
    Locatie
    tussen kut en kont
    Berichten
    5.037

    Standaard

    Het is sowieso een dubieus verhaal. Leon Hendrix komt over op mij als een sellout die gefrustreerd is omdat hij niet heeft kunnen cashen van zijn broers 'estate' geschat op een waarde van 80 miljoen. Ik heb naar de transcripties gekeken van de rechtzaak uit 2003 (ja ik heb niets te doen), en hij is om bepaalde redenen door Al hendrix (vader) uit geschreven, dat zal zo zijn redenen hebben. Die summier vermeldt zijn*. Maar nu na verlies van zijn profits gaat hij toch nog een slaatje uit proberen te slaan... (correct me if im wrong)

    misschien heb ik dan toch nog vragen aan deze beste man.

    *it appeared Leon gave plenty of reasons -- drug use, money demands, litigation threats -- for his father to carve him out of the inheritance.
    Laatst gewijzigd door Maroon; 8 juni 2008 om 03:38

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top