Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard LC Dakota & Osprey ?

    Ja, ik heb de zoekfunctie geprobeerd, en ik heb er niets over terug gevonden. Dus bij deze mijn vraag : Volgens de digitale catalogus van importeur JIC, worden er ook Les Paul-copiën en Jazzmaster-achtige (helaas 3 single-coils ipv de jazzmaster-elementen) LC's gemaakt en verkocht. Heeft iemand hier ervaring met die dingen ? Is die Dakota bijvoorbeeld zware concurrentie voor Epiphone, zoals een Comet concurrentie is voor de MIM Telecaster?
    Ik hoor het graag
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2002
    Locatie
    Noorden
    Berichten
    1.256

    Standaard

    Dat is nog onbekend. De uiteindelijke modellen kunnen (aardig) afwijken van wat je in de Digitalogus ziet. Het enige wat bekend is dat ze ergens dit jaar nog op de markt komen.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Rock&Roll!

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 mei 2008
    Locatie
    Weesp
    Berichten
    23

    Standaard

    Ik zat laatst op de groove factory site te kijken en die biedt ze al aan voor € 359 (Dakota dan). Die Osprey moet € 249 kosten.

    Iemand al ervaringen met deze gitaren?

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    23 juli 2008
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    89

    Standaard

    Wow nu zit ik te twijfelen tussen een Epiphone Goldtop met P90's of die Dakota. Ik heb goede dingen gehoord over LC, maar ik zou niet weten waar ik hem zou kunnen testen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    thuis
    Berichten
    273

    Standaard

    Goldtop *kuch...
    Epiphone Slash Sig. Les Paul, Squier Classic Vibe Telecaster, Vox AC4TV met Cab.

    Dunlop Slash Sig. Wah, Boss TU-2, Boss DD-3 Delay, Boss BF-3 Flanger, Fulltone OCD

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    die osprey hangt in vlissingen al maanden bij www.zwiergitaarbouw.nl (ff spammen hoor) in de winkel in knalblauw. ik dacht met een s-s-h configuratie, oftewel een heel cool uitziende strat.

    alleen de prijs kan ik me niet herinneren...

    toch maar zelf gaan kieken dan ;-)

    (ps ik word niet gesponsord voor bovenstaande spam) (was het maar zo)



    edit: woepsies, volgens mij loop ik een beetje achter, had niet gezien dat t al een wat oudere vraag betreft dus eigenlijk loop ik poep te praten geloof ik
    Laatst gewijzigd door budje; 27 september 2008 om 20:39

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2006
    Berichten
    6.676

    Standaard

    Ik heb die jazz master achtige in de hande gehad. Zit dikke (speelgoedachtige) lak over die me niet echt aan spreekt. Verder ziet de gitaar er netjes uit net als de spitfire. Hadware voelde ok aan. Ik was er niet heel erg van onder de indruk. Geluid heb ik niet getest, maar qua vorm is hij net te anders om op een jazzmaster te lijken. Hij is ook vrij klein. Ik heb hem in ?Dalphine blue? gezien.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top