Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 65
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Ben er zeker bij in de Boerderij. Moet die dag werken bij de Boerderij, dus ik mag Paul for free de hand schudden.

    Zijn er nog gitaarnetters die het VIP arrangement gaan doen dan???
    Rock on amigos!

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollemans
    Zozo, hij komt dus 3 keer in NL

    http://www.p60.nl/index.php?pid=6&id=1217

    http://www.paulgilbert.com/Tour2008.html

    Gaat een waar PG weekje worden zo....kan ik elke PGM nog een keer laten tekenen

    Kijk Amstelveen, das pas in de buurt
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2007
    Locatie
    Naaldwijk
    Berichten
    3.290

    Standaard

    Ik ben ook van de partij

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2008
    Locatie
    Oss
    Berichten
    360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daemon
    Nee dat is echt een hele gave zaal!! Ik had hem wel op een iets groter podium verwacht, maar met de groene engel is niks mis Heb er zelf ook gespeeld en die zaal is echt top!
    Ik woon op kruipafstand van de Engel...100 meter of nog minder! HAHA

  5. #25

    Standaard

    Paul Gilbert mijn held!! Mag ik eigenlijk niet missen... Amstelveen is ook niet echt super ver weg (45 min met de auto)

    En 160 euro is niet al te veel, maar met mijn (lack-of) ervaring heeft zijn les helemaal geen nut
    Hoewel het natuurlijk wel ongelovelijk kicken is om een uurtje les van de enige echte Paul Gilbert te krijgen

  6. #26

    Standaard

    hallo, doe eens moeite!! Ik ben de vorige keer alle 2 de keren geweest, en ga nu alle drie de avonden!!

    En je bent al veel te laat voor een VIP ticket... Ik geloof dat zijn les inderdaad niet iemand veel kan bijbrengen zomaar, maar het is wel een leuke ervaring en ik denk wel dat hij heel goed is in het aanpassen op ieders niveau. Wat mij in ieder geval helpt is dat wanneer ik naar een show ga wekenlang supergemotiveerd ben om weer te leren. Dat heb ik wel met meer goede shows/gitaristen, maar met Paul wel heel erg.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony L
    Paul Gilbert mijn held!! Mag ik eigenlijk niet missen... Amstelveen is ook niet echt super ver weg (45 min met de auto)

    En 160 euro is niet al te veel, maar met mijn (lack-of) ervaring heeft zijn les helemaal geen nut
    Hoewel het natuurlijk wel ongelovelijk kicken is om een uurtje les van de enige echte Paul Gilbert te krijgen

  7. #27

    Standaard

    Sta ook met mijn vlaggetje vooraan. Heb al gemailt om mijn gitaartje te laten tekenen door hem.

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollemans
    hallo, doe eens moeite!! Ik ben de vorige keer alle 2 de keren geweest, en ga nu alle drie de avonden!!

    En je bent al veel te laat voor een VIP ticket... Ik geloof dat zijn les inderdaad niet iemand veel kan bijbrengen zomaar, maar het is wel een leuke ervaring en ik denk wel dat hij heel goed is in het aanpassen op ieders niveau. Wat mij in ieder geval helpt is dat wanneer ik naar een show ga wekenlang supergemotiveerd ben om weer te leren. Dat heb ik wel met meer goede shows/gitaristen, maar met Paul wel heel erg.
    Hallo, met het verkeerde been uit bed gestapt?? Ik heb helemaal geen behoefte om elke dag te kijken wat er in de aanbieding is qua optredens. Had ook nooit verwacht dat Paul Gilbert in Nederland zou optreden dus mijn reactie was meer een positieve verontwaardiging. Maar dat maakt verder allemaal niet uit hoor, veel plezier toegewenst iig. Wel lachen als je 3 VIP kaartjes hebt, ben benieuwd of hij je dan de 2e en 3e avond herkend

  9. #29

    Standaard erbij en niet erbij

    Ik ben erbij in Oss, niet bij de VIP, wel de show. Zag laatst een instructievideo van Paul en die was wel erg humoristisch, hoop voor de mensen die een VIP-pas hebben dat ze het leuk hebben. Voor mij iets te hoog gegrepen denk ik :-)

  10. #30

    Standaard

    Excuses, liever bedoeld dan geinterpreteerd. Ik heb overigens maar 1 VIP ticket. Anders vind ik het wat veel geld worden (+ wat moet ik met alles 3 keer, CD, DVD etc en het is een beetje oneerlijk tegenover anderen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony L
    Hallo, met het verkeerde been uit bed gestapt?? Ik heb helemaal geen behoefte om elke dag te kijken wat er in de aanbieding is qua optredens. Had ook nooit verwacht dat Paul Gilbert in Nederland zou optreden dus mijn reactie was meer een positieve verontwaardiging. Maar dat maakt verder allemaal niet uit hoor, veel plezier toegewenst iig. Wel lachen als je 3 VIP kaartjes hebt, ben benieuwd of hij je dan de 2e en 3e avond herkend

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top