Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 39 van 39

Discussie: hallo mensen

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Locatie
    Katlijk
    Berichten
    4.088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
    Ik zou de hele elektronica vervangen als ik jou was, inclusief de hardware. Then we speak again.
    To speak again: Ook het vervangen van zowel hals als body is sterk aan te raden!
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnLord
    Naah, Zuidbroek dus...
    zuidbroek.. daar heb ik zondagavond over horen spreken.
    de weekend at waikikis zitten daar.
    die gaan in september/oktober weer een paar optredens doen.

  3. #33

    Exclamation My Age Of Conan life

    Dark Templars combine heavy armor, martial prowess and blood-thirsty magic with an all consuming desire for triumph.

    They are warriors who have sold their humanity for unholy might, the power to feed upon the life of their enemies, spells that can reflect enemy attacks and unnatural powers of rejuvenation that have a darker, nightmarish twist to them AoC Gold.
    ONLY4GAME.COM
    Dark Templars wear heavy battle armor, have the lethal offensive capability of an expert soldier and wield vile sorcery. Their spells can leech life to enable a dark templar to heal themselves or their allies, conjure protective wards and unleash occult energies against enemies around them. They can even sacrifice their own life-force to power their invocations.
    AoC Power LeveLing
    Archetype: Soldier

    Permitted races: Aquilonian, Cimmerian

    Weapons: One-handed edged, one-handed blunts, crossbows, and thrown weapons. Age Of Conan Gold

    Armor: Heavy armor, medium armor, light armor, and shields
    Age Of Conan Gold

  4. #34

    Angry ?????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opqr466
    Dark Templars combine heavy armor, martial prowess and blood-thirsty magic with an all consuming desire for triumph.

    They are warriors who have sold their humanity for unholy might, the power to feed upon the life of their enemies, spells that can reflect enemy attacks and unnatural powers of rejuvenation that have a darker, nightmarish twist to them AoC Gold.
    ONLY4GAME.COM
    Dark Templars wear heavy battle armor, have the lethal offensive capability of an expert soldier and wield vile sorcery. Their spells can leech life to enable a dark templar to heal themselves or their allies, conjure protective wards and unleash occult energies against enemies around them. They can even sacrifice their own life-force to power their invocations.
    AoC Power LeveLing
    Archetype: Soldier

    Permitted races: Aquilonian, Cimmerian

    Weapons: One-handed edged, one-handed blunts, crossbows, and thrown weapons. Age Of Conan Gold

    Armor: Heavy armor, medium armor, light armor, and shields
    Age Of Conan Gold


    wie ben jij??
    en waarom deze vreemde prut op mijn forum???
    wat is de reden waarom je verband bent.
    o, trouwens ben je nederlands
    want ik snap jou echt niet

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    uhm gr0nings rockertje, dat is spam, ofwel reklame..en die gaat echtniet op jou reageren haha,
    die rommel wordt gewoon af en toe op forums gepost door mensen die daar geld mee verdienen of door spambots,die dat automatisch doen

    ik zou zeggen..niet te veel van aantrekken de mods verwijderen t wel

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Helden
    Berichten
    2.720

    Standaard

    Age of Conan is echt een prut spel, tot lvl 10 gegaan, gezeik met bugs dat wil je niet weten.... je hebt een uber haxor Computer nodig om heb uberhaup normaal te kunnen spelen, maar goed dat was op die spambot,



    welkom

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
    Age of Conan is echt een prut spel, tot lvl 10 gegaan, gezeik met bugs dat wil je niet weten.... je hebt een uber haxor Computer nodig om heb uberhaup normaal te kunnen spelen, maar goed dat was op die spambot,



    welkom
    effe geheel offtopic, maar ebn het met je eens, na jaren van WoW wou ik iets anders, age of conan gekocht, maar zwaar teleur gesteld. loopt niet lekker, en ik heb geen zin om bakken met geld in mn pc te gaan steken.

    maar goed, gewoon niet op de spam ingaan. maar zowieso, kunnen ze power levelen niet beter ergens ander gaan aanprijzen dan op een gitaar forum?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Helden
    Berichten
    2.720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas
    effe geheel offtopic, maar ebn het met je eens, na jaren van WoW wou ik iets anders, age of conan gekocht, maar zwaar teleur gesteld. loopt niet lekker, en ik heb geen zin om bakken met geld in mn pc te gaan steken.

    maar goed, gewoon niet op de spam ingaan. maar zowieso, kunnen ze power levelen niet beter ergens ander gaan aanprijzen dan op een gitaar forum?

    Ik heb ook 3 jaar world of warcraft gespeeld, en wou ook wat anders en wegens omstandigheden moest ik stoppen... alleen dit spel viel me echt zwaar tegen had toch iets meer verwacht, maar iemand zei me dat over een jaar age of conan wel ''tering vet'' gaat worden.

    ach ja, Warhammar online komt binnekort ook nog daar waag ik me ook nog aan en anders ga ik terug naar de shooters.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
    Ik heb ook 3 jaar world of warcraft gespeeld, en wou ook wat anders en wegens omstandigheden moest ik stoppen... alleen dit spel viel me echt zwaar tegen had toch iets meer verwacht, maar iemand zei me dat over een jaar age of conan wel ''tering vet'' gaat worden.

    ach ja, Warhammar online komt binnekort ook nog daar waag ik me ook nog aan en anders ga ik terug naar de shooters.
    bah shooters, die zijn slecht voor mn bloeddruk. speel al heel wat jaren mmorpgs, maar sta nu droog. WoW heb ik nu wel gezien en aoc is een teleurstelling. warhammer kan wel eens vet worden, heb zelf alfa testing gedaan. was nog heel vroeg, maar kan wel eens vet worden. maar wordt waarschijnlijk wachten op de nieuwe expansion voor WoW.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top