Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33

Discussie: Matthew Bellamy

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2004
    Locatie
    Gent
    Berichten
    286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dekkz0r
    Mja ben ik niet helemaal met je eens, inderdaad, het kan een beetje jankend en traag over komen, maar net wat ik zeg, dát vind ik juist mooi, en precies binnen de muziekstijl passen.

    Wat die zanglijnen moet ik je helaas wel tegenspreken, misschien ken jij alleen de bekende nummers, maar ik zal voor de gein is een paar nummers bij elkaar zoeken van Showbiz tot Black holes and revelations, kijken of je de zang dan nog eentonig vind.

    <video's youtube>

    kan nog wel even doorgaan zo
    Je hebt compleet mijn post verkeerd gelezen, maar dan echt volledig . Om te beginnen, lees eens voorbij de eerste zin van mijn post. Dan zal je daarna een stuk aantreffen dat er zo uitziet: "Hij kan het, het is mooi, het past vaak bij de nummers maar hij doet het teveel naar mijn zin." Ik zeg dus net dat die zang mooi bij de nrs. past en als je echt eerlijk bent, dan zal je het met me eens zijn dat de zanglijnen vaak traag en jankend zijn en dus te voorspellen. Net dat maakt het altijd wat eentonig. Ik zeg niks over de toonhoogte, de lyrics of wat dan ook.

    Uit die video's die jij postte (en wees gerust, ik ken ze, ik weet dus wel waarover ik spreek) kan je toch niet afleiden dat de zanglijnen niet op elkaar lijken? Integendeel ...

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    959

    Standaard

    Mja ik snap je verhaal, maar ik kan het niet eentonig noemen. Ook mijn bassist is helemaal weg van Muse, maar vind dat Matt zijn stem te vaak als "instrument" gebruikt. Hier zal jij het waarschijnlijk roerend mee eens zijn, ik snap het, maar kan die mening niet delen.


    Voor de mensen die Muse nog niet echt kennen of voor de mensen die denken dat Matt alleen maar rare geluidjes uit zn gitaar kan toveren *klik*
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    Die toets van die stagg is geen hout joh, dat is gewoon uitgehard WC-papier, gekleurd & verhard met stront van arme Aziaatjes.
    www.myspace.com/Dekkz0r
    Het "Over Dieren" forum

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2008
    Locatie
    Delft
    Berichten
    368

    Standaard

    niet om een oud topic een mega schop te geven, maar denk dat het nutteloos is om een nieuwe topic hiervoor te openen.

    hier dan mijn vraag; hoe zit het met de 2 p90 elementen in matt z'n Kaoss Manson? werken ze samen als een humbucker: 2x singelcoil ofzo? of switched 'ie af en toe tussen deze 2 afzonderlijke elementen?

    en dan natuurlijk de gitaar in kwestie:


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top