Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 75 van 75

Discussie: halloo!!

  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Locatie
    Mol, België
    Berichten
    2.066

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer
    babi pangang, heerlijk
    heb me gitaar binnen, dacht eerst dat 1 humbucker het niet deed maar had het geluid knopje ervan dichtgedraaid staan
    Hel, dit kan je niet menen, toch ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Wickerman is een lul. Die ga ik niet feliciteren.

  2. #72

    Standaard

    wel, is me eerste lp model dus wist niet welk knopje het volume en toon en dinge was. ken het nu onderhand wel dus geen problemen meer ;p

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2004
    Locatie
    Deventhur
    Berichten
    1.899

    Standaard

    Hee richwoodplayer: je krijgt het hier wel voor je kiezen he, dat je enthousiast bent over je richwood. Gitaarspelen is een te gekke hobby en als je een goed exemplaar hebt is zo'n Richwood is een verdomd goede gitaar om op te beginnen. Zie ook maar het Richwood appreciation topic op dit forum. Gefeliciteerd met je aankoop, met die switch komt het ook helemaal goed lees ik. Echt, ik ben jaloers op je, toen ik begon met gitaarspelen kocht je voor dat geld heel belabberde gitaren. Natuurlijk zijn er altijd nog betere gitaren, maar dat komt later wel een keer. Dus veel plezier er mee lekker veel oefenen en lekker veel spelen op dat ding.
    Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
    www.toegoenoise.nl

  4. #74

    Standaard

    hehe, eindelijk iemand die het waardeerd dat er richwoods zijn
    nu ga ik lekker in die topic rondhange

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noid
    Hee richwoodplayer: je krijgt het hier wel voor je kiezen he, dat je enthousiast bent over je richwood. Gitaarspelen is een te gekke hobby en als je een goed exemplaar hebt is zo'n Richwood is een verdomd goede gitaar om op te beginnen. Zie ook maar het Richwood appreciation topic op dit forum. Gefeliciteerd met je aankoop, met die switch komt het ook helemaal goed lees ik. Echt, ik ben jaloers op je, toen ik begon met gitaarspelen kocht je voor dat geld heel belabberde gitaren. Natuurlijk zijn er altijd nog betere gitaren, maar dat komt later wel een keer. Dus veel plezier er mee lekker veel oefenen en lekker veel spelen op dat ding.

  5. #75

    Standaard

    okkee dan!
    me switch is binnen, nu nog kijken hoe ik de switch in de gitaar kan zette zonder soldeerbout..(zucht)
    toch maar even langs de muziek winkel dinsdag, of me broe moet zo aardig willen zijn

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top