Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Mystery Song

    Weer een mooi moppie muziek met piano en gitaar.
    Wat vind je ervan?

    Grtz. Stratman70
    Laatst gewijzigd door Stratman70; 3 juli 2008 om 23:55
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Waar is dat gekreun/geschreeuw goed voor?

    Maar wat instrumenten betreft vind ik het erg mooi, hoewel in het begin wat ritme betreft een beetje raar is, en de gitaar en piano iets te veel qua tone op elkaar lijken... Je lead tone is geweldig trouwens, maar dat krijg je ook wel met die gitaar...

    Maar haal eerst dat monster weg!
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
    Waar is dat gekreun/geschreeuw goed voor?
    + 1


    Maar wanneer ik dat uitban (wat helemaal niet makkelijk is) vind ik het een hardstikke mooi stukje. Tot 1:25 in ieder geval! (en na 1:48 )
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Hey, bedankt voor het luisteren.

    Misschien toch een stukje uitleg erbij dan.

    Het was een stukje muziek wat we ooit hadden gemaakt, maar eigenlijk zelf in eerste instantie niet zo heel bijzonder vonden. Tenminste... Dus maakten we er maar iets verrassends van, door er een stuk Jiskefet doorheen te mixen. Het is dus muziek met een vette knipoog en zelf zie ik het ook een beetje als een soort abstracte audio-kunst ofzo. Iets absurdistisch. Vandaar...
    Af en toe een beetje gek doen met muziek, daar hou ik wel van.

    Maar eigenlijk wel gaaf dat jullie de muziek wel mooi vinden.

    @ artnaz: type eens op youtube RBTC in. Is ook wel iets voor jou misschien. Het zit ook in mijn gitaar. Ik vind het geweldig. Zelf ben ik inderdaad ook erg tevreden over de tone.
    Laatst gewijzigd door Stratman70; 25 mei 2008 om 14:05
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stratman70
    @ artnaz: type eens op youtube RBTC in. Is ook wel iets voor jou misschien. Het zit ook in mijn gitaar. Ik vind het geweldig. Zelf ben ik inderdaad ook erg tevreden over de tone.
    Ik heb hem al! Alleen nog niet geïnstalleerd helaas... Trouwens, welke versterker heb je nu? Ik meende laatst ergens gelezen te hebben dat je een Screamer wilde (ik kan me ook zwaar vergissen hoor)?

    Maar weet je, bij de derde keer luisteren begin ik dat "RAAAAAARRRRRR" meer te waarderen! Alleen had ik er een wat meer een wederkerend schema/melodie (en daar heb je mooie van tussen zitten) in willen horen, en dat einde mag ook wel meer een "echt einde" zijn.

    Maar nogmaals, apart, maar mooi! Ik pak snel mijn gitaar, ik krijg de kriebels van jouw tone...
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Ik heb een Thunder combo en die is perfect voor mij.

    Gauw installeren man, die RBTC. Echt geweldig ding is dat.
    Tof dat je het meer gaat waarderen. Tja, mijn vriendin en ik hebben een rrrraaarrrrrrr gevoel voor humor misschien?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    RBTC.. is dat passief? ofwel, zonder batterijtjes?
    klinkt vet

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
    RBTC.. is dat passief? ofwel, zonder batterijtjes?
    klinkt vet
    Ja, passief. Ik heb hem trouwens opengemaakt, ik dacht "kan ik hem mooi zelf maken voor andere gitaren", maar die gasten hebben er allemaal zooi overheen gegooid dat je geen enkel component kan zien...

    Je vriendin speelt de piano trouwens?
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  9. #9

    Standaard

    Michiel Romijn erdoor gemixt....geweldig...subliem!!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Yup! Thanx man!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top