Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 17 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 170

Discussie: Moke

  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.725

    Standaard

    Dat is niet waar, er zijn zat bands op te noemen die een zeer eigen geluid en stijl hebben, Moke is gewoon een britpopbandje.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S
    Dat is niet waar, er zijn zat bands op te noemen die een zeer eigen geluid en stijl hebben, Moke is gewoon een britpopbandje.
    Ja natuurlijk, maar ik vind dat Moke dat ook heeft. Britpop is gewoon een stijl/stroming/hokje, net als ska of heavy metal.
    niet mijn stijl, dus ik kan het met weinig vergelijken, maar ik zie ze wel op gelijke hoogte staan als Franz Ferdinand of Kaiser Chiefs.

  3. #13

    Standaard

    Vind het wel grappig..
    Leuke liedjes voor op de radio, maar nou niet iets waar ik de hele dag naar kan luisteren.

  4. #14
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Ze doen een aantal dingen heel slim. Namelijk een van origine Engelstalige zanger, kledingdeal met bekende designer en de deal met Orange. Zakelijk gezien is het goed voor elkaar en de liedjes vind ik niet vervelend oid.

    Dat het zo gehyped wordt door de publieke omroepen is iets wat ik wel irritant begin te vinden...
    Gezocht: Ibanez DE7

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S
    Dat is niet waar, er zijn zat bands op te noemen die een zeer eigen geluid en stijl hebben, Moke is gewoon een britpopbandje.
    Inderdaad. Ik vind het allemaal heel 'inwisselbaar' klinken. Ik kan er sowieso slecht naar luisteren omdat die hele 'moderne' Britse 'indie' sound me niks doet, en ik zie ook niet welk uniek plekje Moke zou moeten innemen in dit al uitgekouwde spectrum. Ik laat me graag verrassen, en dat doet Moke niet (bij mij).

  6. #16
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Britpop staat sowieso al gelijk aan een inwisselbare sound.
    Gezocht: Ibanez DE7

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Moke komt altijd zo chagrijnig over op mij.. Maar heb er nooit echt naar geluisterd, dus mag niet oordelen eigenlijk.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  8. #18

    Standaard

    Heb verder niets tegen britpop maar hun muziek spreekt mij totaal niet aan.
    Bij DWDD vind ik het ook altijd een beetje jammer klinken idd en ik vind ze ook een iets teveel een "kijk eens wij zijn britpop" uitstraling hebben.

    Verder wens ik ze het allerbeste toe.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Ik vind het echt een kloteband, precies zo'n type band waar ik als mens en muzikant heel chagrijnig van wordt, totaal geen enkele fantasie, zeer saai, voorspelbaar, hitgevoelig om het hitgevoelige, het rockt niet echt (hooguit een beetje van dik hout zaagt men planken)...
    Heel Nederlands dat mensen daar dan voor gaan, een slechte Nederlandse kopie van 'the real thing'...
    Een beetje van de categorie Voicst, alhoewel ik die wel iets beter vind, zij zijn toch net iets inventiever en doordachter wat betreft hun sound en songs en dergelijke...
    Wat mij betreft zo snel mogelijk ruimen die troep...
    Nederland, stom kutland...

    EDIT:
    Dit nummertje is nog wel aardig, maar ik wordt echt helemaal ziek van die achtste hausse, van die drummers die vrijwel alleen maar boem boem tak, boem boem tak kunnen drummen, yak...
    Check dan een band als Monstertux ofzo, dat zit veel mooier, beter en inventiever in elkaar...
    Bovendien vind ik Moke niet zo'n sterke podiumuitstraling hebben, het komt op mij toch voornamelijk boerenlullig over ofzo, een beetje stijfjes, het rockt niet echt...
    Laatst gewijzigd door Tristan; 21 mei 2008 om 11:57

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
    Nederland, stom kutland...
    nou zo kan ie wel weer hoor.
    Als het dan echt allemaal zo klote is wat doe je hier dan nog.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top