Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard Welke software speaker simulator

    Hallo,

    Ik zoek een speaker simulator op software basis(liefst VSTplugin voor cubase) voor op m'n computer mijn gitaar preamp(Engl tube toner) direct op te nemen?

    Wat is hiervoor een goed programma. Zat zelf al te denken aan amplitube, maar dan heb ik mijn preamp ook niet meer nodig. Maar zou ook een simpele speaker simulator willen hebben.

    Ik heb namelijk net mijn Pod xt live verkocht.

    tenx, gr Jim
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.306

    Standaard

    Voxengo Boogex

    Hiermee kan je impulses gebruiken van allerlei cabinetten en mic opstellingen. Die moet je alleen zelf wel van wat forums halen. Maar zo moeilijk is dat niet. Mocht je wat nodig hebben kan je me altijd PM'en.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jw009
    Voxengo Boogex

    Hiermee kan je impulses gebruiken van allerlei cabinetten en mic opstellingen. Die moet je alleen zelf wel van wat forums halen. Maar zo moeilijk is dat niet. Mocht je wat nodig hebben kan je me altijd PM'en.
    bedankt voor je tip. Heb hem nog niet geprobeerd, wel amplitube. Maar ik krijg daar heel veel bijgeluiden te horen. Denk toch maar dat ik iets hardware matig ga gebruiken als een V-amp 2.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top