Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 65
  1. #1
    Banned
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    gent
    Berichten
    394

    Standaard 600 euro wat ermee doen??

    Mijn gibson is eindelijk verkocht!!! 600 euro wat doe ik ermee ?? Ik heb echt al veel veel gitaren getest de laatste weken maar ik geraak er echt niet uit. Mischien zijn er mensen van julie die zeggen probeer die gitaar eens!! Ik heb al veel tele's getest en veel semi hollows (van epiphone en gretsch voornamelijk) Zijn er mischien merken die ik over het hoofd zie of die hele goeie gitaren maken voor wat ze maar kosten.

    De gitaar ga ik wel nieuw kopen ik heb zeker niets tegen 2dehands maar anders moet ik 15% afstaan in de winkel...

    (wat is de prijs van een 2dehands sorento een heerlijke zien hangen hier in de buurt voor 475 euro een oude van 94)

    Voor mensen die erg veel zagen dat ik last heb van GAS het is waar maar nu wil ik echt een gitaar die ik niet na 3 maand beu ben!!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2007
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    826

    Standaard

    Wat voor muziek speel je?

  3. #3

    Standaard

    voor welke stijl?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josszee
    De gitaar ga ik wel nieuw kopen ik heb zeker niets tegen 2dehands maar anders moet ik 15% afstaan in de winkel...
    Ik snap er geen fuck van.
    ALLES IS VERKOCHT!

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    gent
    Berichten
    394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik snap er geen fuck van.

    Ik zal het proberen uit te leggen. Als ik daar een gitaar koop (in zijn winkel) mag ik 1 kopen van 600 euro. ALs ik zeg ik wil mijn geld dan krijg ik 600 euro - 15 % omdat hij ze voormij verkocht heeft. Snapje?

    De muziek die ik speel is wat peter pan speedrock achtig ik hou ook heel erg van jimmy page en alles wat gewoon met dat soort rock te maken heeft. Dan zegt iedereen een SG of LP. Een LP heb ik al en een gibson is veel te duur. Een SG standard heb je niet voor 600 euro 2dehands... Ik hou ook wel van Blues(rock) Maar ik vind een Tele ook heel erg vet.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ik geloof dat ik het snap Maar je moet toch zelf weten wat je wilt?
    ALLES IS VERKOCHT!

  7. #7
    Banned
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    gent
    Berichten
    394

    Standaard

    Ja en nee ik wil heel graag een tele. Nog liever een SG maar dat is helaas niet mogelijk.Ik twijfel enorm ik hoopte dat julie iets mischien een aanrader hadden die ik eens kan gaan uitproberen... Ik heb ook het probleem de ene dag een tele d andere dag een hollow body,....

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 november 2007
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    826

    Standaard

    Waarom is een SG niet mogelijk? Epiphone maakt ook prima SG's.

    EDIT: Voor het probleem dat je de ene dag een tele wil en de andere dag een hollowbody hebben we de Telecaster Thinline
    Laatst gewijzigd door Jellyfish00; 12 mei 2008 om 18:32

  9. #9

    Standaard

    je wou ook al een les paul een jazzmaster een jaguar en een firebird. Volgens mij weet je niet wat je wilt. en wij dus ook niet dus ga eens testen!!!!!!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ponyboy
    Wat is een GAS list en waar vind ik die?

  10. #10
    Banned
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    gent
    Berichten
    394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jellyfish00
    Waarom is een SG niet mogelijk? Epiphone maakt ook prima SG's.

    Daar heb je mischien een punt maar ik heb al een epi LP die het prima doet!! DAn vind ik het niet echt nodig om nog een epi erbij te kopen. Een gibson erbij kopen zie ik wel zitten maar ik "haat" of ik ben niet zo voor de specials en e fadeds. Anders zou het mischien wel lukken.

    Ik zal mijn vraag nog iets verduidelijken het is 600 euro en er zal plots geen geld bij komen. Ik heb een epi LP. Ik zoek nog een gitaartje dit mag alles zijn wat je maar wil zolang het maar niet bestemt is voor metal dus een leuke epi hollow of een mooie telecaster,....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top