Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 68 van 69 EersteEerste ... 185866676869 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 671 t/m 680 van 689

Discussie: CMW logo wedstrijd

  1. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht
    Anyway, iedereen die in dit topic nog een keer een grote bek heeft, kan op een bezoekje van Rick en ondergetekende rekenen! (Waarbij we het niet zullen laten bovenop je te gaan zitten terwijl we een biertje drinken...{Als je d'r om vraagt ook op de sexy manier, ja.})
    Fuck yeah!

  2. #672
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Broeksterwoude
    Berichten
    862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Tja, een site bouwen gaat niet van de ene op de andere dag.


    Van Mekkeren...

    Van Mekkeren .. Serieus, je bent de eerste.

    Ik ben van mening dat dat wel had gekund in die vijf maanden, gezien de inhoud ook niet zo uitgebreidt hoeft als die van for instance detelefoongids.nl.

    Goed, Chris zal het best wel druk hebben met het maken van allerlei handige snufjes in amps en het bouwen van amps. Dus de site eens afmaken heeft ook niet de hoogste prioriteit. Daarnaast heeft hij ook nog een privéleven, dus drukte alom.

    Neemt niet weg dat het toch wel volstrekt belachelijk is om Chris een beetje te staan verafgoden en in bescherming te nemen. Face it: bijna elk topic waar Chris in gereageerd heeft wordt er ook wel weer een pluim op z'n hoed gestoken. Soms ook best wel terecht overigens. Maar had één of andere sjaak dat gezegd zou er misschien niet eens op gereageerd worden.

    Nou gaat het mij niet om Chris, en normaal had ik dit ook nooit geschreven. Maar als je mij een beetje wat op een kinderachtige manier bestookt met ook nog eens ongegronde argumenten.. ja, dan raak ik 'on the Jazz'..

    @ Michael AE: als je dit ook onder 'grote bek' vindt vallen. Kom gerust eens langs.
    1978 Gretsch Committee Bass
    2006 Epiphone Les Paul Standard Plustop Pro
    // Icetea-burst
    1974 Music Man Sixty-five // Tube Rectifier, Grey logo
    1991 Ampeg SVT410 (USA) + 2001 Ampeg SVT210 (USA)

  3. #673

    Standaard

    Met die laatste zin heb je je forumcredibility nu echt tot op het viespunt gezet
    Maar whatever floats your boat!

    (enig idee wie Michael AE is? Als je naar hem zou luisteren, zou je er nog wat van opsteken!)

  4. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ColourofFire Bekijk bericht
    Beetje kritiek moet kunnen zeg, t zou ook niet best zijn als iedereen achter de bandwagon aanhobbeld en zijn kont kust.

    En zoveel gezeik is er toch niet? Laatste tijd wordt zo'n beetje elk woord wat niet direct met iets instemd als nodeloos gezeik bestempeld...
    Nogmaals:

    Chris is hier als versterker-bouwer met een HEEL druk schema en toch maakt hij tijd om onze vragen te beantwoorden. Hij heeft geen fabriek en geen personeel en geen miljoenen om aan websites, logo's, R&D, administratie, en weet ik wat nog meer, uit te geven. Hij moet leven van de zaak die hij in zijn eentje heeft opgebouwd en in zijn eentje runt.

    Ik vind kritiek best kunnen en zal de laatste zijn om te zeggen dat men niet kritisch mag zijn. Toch vind ik dat 'we' Chris best met wat meer respect mogen behandelen als het gaat om het "niet op tijd afkrijgen van een website" of "niet op tijd laten zien van een logo".

    Lees die twee stukken tussen haakjes nu eens. Is toch te absurd voor woorden dat daar "kritiek" op gegeven wordt? (Over gezeken wordt, dus.)

  5. #675
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael AE Bekijk bericht

    (En dat niet alleen; Chris is wel DE persoon die verantwoordelijk is voor de eerste serie speakers met TITANIUM handvatten voor een extra vette klank! Bovendien is hij de beste leverancier van Grolsch rubbertjes van voor 1992.)
    He!

    Je vergeet gerookte speakers! Ik merk dat mijn door chris gerookte Mesa V50 veel meer tone voortbrengt dan mijn niet gerookte V50!

    Gerookte speakers ftw!

  6. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VanMeekeren Bekijk bericht
    Van Mekkeren .. Serieus, je bent de eerste.

    Ik ben van mening dat dat wel had gekund in die vijf maanden, gezien de inhoud ook niet zo uitgebreidt hoeft als die van for instance detelefoongids.nl.

    Goed, Chris zal het best wel druk hebben met het maken van allerlei handige snufjes in amps en het bouwen van amps. Dus de site eens afmaken heeft ook niet de hoogste prioriteit. Daarnaast heeft hij ook nog een privéleven, dus drukte alom.

    Neemt niet weg dat het toch wel volstrekt belachelijk is om Chris een beetje te staan verafgoden en in bescherming te nemen. Face it: bijna elk topic waar Chris in gereageerd heeft wordt er ook wel weer een pluim op z'n hoed gestoken. Soms ook best wel terecht overigens. Maar had één of andere sjaak dat gezegd zou er misschien niet eens op gereageerd worden.

    Nou gaat het mij niet om Chris, en normaal had ik dit ook nooit geschreven. Maar als je mij een beetje wat op een kinderachtige manier bestookt met ook nog eens ongegronde argumenten.. ja, dan raak ik 'on the Jazz'..

    @ Michael AE: als je dit ook onder 'grote bek' vindt vallen. Kom gerust eens langs.
    Ik denk dat jij niet echt het verschil ziet tussen respect en verafgoding. Mensen die hier zitten en Chris kennen, weten allemaal wat voor persoon het is. Gedreven en nooit beroerd om je te helpen. Zulke mensen worden gerespecteerd.

    Als er dan types als jij langs komen, die van toeten noch blazen weten, maar toch met replies als ".. Wat een grap dit, zo langzamerhand" komen, dan wordt daar stevig op gereageerd, ja. (Trouwens, hulde voor die reply. Nog nooit zoveel argumenten in 1 zin zien staan die ECHT raak zijn ook nog eens... *zucht* En dan zeuren over het gebrek aan argumenten bij anderen...)

    Anyway, binnenkort kan je zeer zeker een bezoekjes van Rick en ik verwachten. Zet het bier maar vast koud.

  7. #677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluesbreaker Bekijk bericht
    Met die laatste zin heb je je forumcredibility nu echt tot op het viespunt gezet
    Maar whatever floats your boat!

    (enig idee wie Michael AE is? Als je naar hem zou luisteren, zou je er nog wat van opsteken!)


    Hahaha!

    tien tekens...

  8. #678
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2003
    Locatie
    Batman
    Berichten
    10.472

    Standaard

    Doe gewoon relaxt en ga het vanaf nu weer hebben over CMW amps ipv zeiken over spam/andere onbelangrijke zaken.

  9. #679
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Damn, jij zou zo mod kunnen zijn!

    Maar inderdaad, je hebt wel gelijk!
    Gezocht: Ibanez DE7

  10. #680
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Broeksterwoude
    Berichten
    862

    Standaard

    @Michael: Dat komt goed uit! Ik brouw mijn eigen bier.

    Ik heb op de menukaart staan:
    * Export Pilsner
    * Imperial Stout

    Helaas geen Bock-bieren gebrouwd nog
    1978 Gretsch Committee Bass
    2006 Epiphone Les Paul Standard Plustop Pro
    // Icetea-burst
    1974 Music Man Sixty-five // Tube Rectifier, Grey logo
    1991 Ampeg SVT410 (USA) + 2001 Ampeg SVT210 (USA)

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top