Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20

Discussie: Acoustische giet

  1. #11

    Standaard

    Ga voor een yamaha apx5 / cpx5.
    ze spelen heel soepel, weinig kracht nodig en mooi geluid. de apx5 heeft een iets dunnere klankkast.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2001
    Locatie
    Rotjeknor
    Berichten
    423

    Standaard

    Ik heb net de Yamaha APX 7A gehaald.
    Fantastisch vol geluid voor een thinline en de ingebouwde piezo klinkt perfect op m'n Fender buizen amp.
    En dan die transparante blauwe finish .
    Ik heb eerst effe op een Fender Telecoustic gespeeld , is geen vergelijk , heel iel geluid (Logisch met zo'n klank kast)en superzwaar spelen , wel 400 piek goedkoper.
    Als je effe zoekt heb je de APX 5A voor het zelfde geld .
    WOW !
    Ik ben helemaal happy .


  3. #13

    Standaard

    Ik ben zelf niet zo gek van het geluid van de Yamaha's van tegenwoordig en sorry dat ik het zeg, maar speelt Twarres ook niet op zo'n Yamaha. Ik ben wel erg nieuwsgierig naar het geluid van de Taylor Big Baby. Weet iemand de huidige prijs toevallig van die gitaar? Ook ben ik benieuwd naar de Epiphone EJ-200 in de vintage sunburst uitvoering. Dit vind ik echt een hele mooie jumbo en het geluid schijnt haast even goed te zijn als van de originele Gibson uitvoering. Weet iemand hier toevallig de prijs van?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Nieuw is de bigbaby 1200
    Ik heb em op marktplaats voor 800 gezien

  5. #15

    Standaard

    K hoor de laatste tijd hele goede dingen over de crafter FX 550: iets van 750 piek


  6. #16
    Member
    Geregistreerd
    13 januari 2002
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    32

    Standaard

    Zal ik mijn voorkeur ook maar uitspreken: Kijk eens naar een Seagull S6(+) of M6. Mooi geluid, dat van de M6 iets warmer....
    Ga naar een wat grotere zaak waar je wat meer merken en verschillende typen kunt bespelen. Neem je tijd!

  7. #17

    Standaard

    Crafter is troep! van laminaat hout gemaakt, valt uit elkaar als je ermee te hard omggaat!

    so much for a crap company called Crafter!

  8. #18

    Standaard

    Op 2002-01-13 18:55, schreef anoniem:
    Crafter is troep! van laminaat hout gemaakt, valt uit elkaar als je ermee te hard omggaat!

    so much for a crap company called Crafter!
    Laminaat? Ik dacht het niet!!!!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Munein
    Berichten
    265

    Standaard

    Nee joh. Als je echt wat wilt ga je voor een Taylor! De Big Baby is OK, maar als je wat meer geld uitgeeft krijg je volledig massieve spul. FANTASTISCH! speelt ook allemaal heerlijk licht. Geweldige hals.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2001
    Locatie
    Winsum
    Berichten
    150

    Standaard

    Op 2001-12-11 21:41, schreef anoniem:
    Ik ben zelf niet zo gek van het geluid van de Yamaha's van tegenwoordig en sorry dat ik het zeg, maar speelt Twarres ook niet op zo'n Yamaha. Ik ben wel erg nieuwsgierig naar het geluid van de Taylor Big Baby. Weet iemand de huidige prijs toevallig van die gitaar? Ook ben ik benieuwd naar de Epiphone EJ-200 in de vintage sunburst uitvoering. Dit vind ik echt een hele mooie jumbo en het geluid schijnt haast even goed te zijn als van de originele Gibson uitvoering. Weet iemand hier toevallig de prijs van?
    Wat maakt het nou uit of Twarres op Yamaha speelt of niet, ben er zelf geen fan van (Twarres) , wel van de Yamaha cpx-8.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top