Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Discussie: Acoustische giet

  1. #1

    Standaard

    Ik zoek een goede nieuwe acoustische (dus geen semi-acoustische) gitaar van onder de fl 1000,-. Ik weet niet welk merk ik het best kan kopen. Ik heb eens op een Taylor gespeeld en vond het geluid echt super. Nu zoek ik natuurlijk iets wat maar een beetje dat geluid heeft. (natuurlijk kan dit niet voor onder fl 1000,-, maar als het er ook maar een beetje bij in de buurt komt, ben ik al blij). Dus welk merk raden jullie me aan en misschien weten jullie zelfs een goed type van dat merk.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    K heb ooit eens de big baby van Taylor geprobeerd. Maar die ies 1200 ofzo. Ik vind dat mn eigen Ibanez AW100 (700) erg goed klinkt. Je zou ook eens de AW200 kunnen proberen, die kost denk ik 850/900 piek.

    Dean vind ik een beetje tegenvallen. Versterkt zijn ze echter wel heel mooi.

    Yamaha schijnt ook tegen te vallen (volgens een oom van mij), heb echter nog nooit een Yamaha in mn handen gehad, dus probeer es wat uit.

    Suc6!!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Ik weet niet waar je woont , maar op dit moment staat er b.v. bij guitarcentre in Wierden een fantastisch klinkende Takamine voor minder dan f 900,-.
    Prachtige afwerking en houtsoorten.
    Ik heb er zelf opgespeeld en was onder de indruk van het gebodene voor het geld.
    Misschien dat je zelf eens contact kunt nemen of via mail kunt informeren.

  4. #4

    Standaard

    Welk type is die Takamine?

    En is die Big Baby van Taylor echt een goede gitaar? Niet duur trouwens voor een Taylor.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    'k heb zelf een Epiphone EJ-200. Waanzinnig instrument, maar is wel een jumbo, en gaat nieuw iets over de 1000,-, afhankelijk van type en finish.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Op 2001-12-08 16:28, schreef anoniem:
    Welk type is die Takamine?

    En is die Big Baby van Taylor echt een goede gitaar? Niet duur trouwens voor een Taylor.
    Ja die klinkt echt heel erg goed

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Het exacte type van de Takamine heb ik helaas niet opgelet.
    Het snelst gaat het via mail of phone.
    Guitarcentre heeft een eigen site en is via het gitaarnet te vinden.
    Groeten Martin.

  9. #9

    Standaard

    het is onzinnig om een bepaalde gitaar aan te raden, smaken verschillen nu eenmaal!
    mijn advies: neem de tijd, ga naar verschillende zaken toe en ga gewoon spelen en slaap er eens een nachtje over voordat je over gaat tot koop.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    Op 2001-12-09 23:44, schreef anoniem:
    het is onzinnig om een bepaalde gitaar aan te raden, smaken verschillen nu eenmaal!
    mijn advies: neem de tijd, ga naar verschillende zaken toe en ga gewoon spelen en slaap er eens een nachtje over voordat je over gaat tot koop.
    Ja okee, maar er is wel degelijk verschil in kwaliteit tussen gitaren, die door iedereen wordt opgemerkt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top