Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24
  1. #1

    Standaard Burns Brian May Red Special Replica

    Hoi

    ik kan een tweedehandse Burns Brian May replica krijgen voor nait zu viel geld. Mijn vraag aan jullie is, is de Burns een goede replica, qua geluid enzo want ik kan hem van te voren niet uit proberen, moet dus ter plekke. Ik verzamel dus nu van te voren veel info om mijn beslissing te maken, dus post alle meningen ervaringen en info over de gitaar maar hier lijkt niet echt op Brian mar goed

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    aaargh, ik heb zooo een hekel aan die gitaar, ik weiger erop te spelen en ik vind het misschien wel de allerlelijkste gitaar ooit, al klinkt ie 10x beter dan de beste les paul ter wereld dan weiger ik er ooit 1 te kopen :P
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

  4. #4

    Standaard

    Ok dat mag je vinden, maar daar heb ik nu toch geen fuck aan

  5. #5
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door QueenSRVJW
    Ok dat mag je vinden, maar daar heb ik nu toch geen fuck aan
    Ik had het niet beter kunnen zeggen...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    als jij die gitaar nou mooi vind, dan ga je hem toch gewoon proberen? persoonlijk zou ik een gitaar nooit kopen zonder hem te proberen, of is dit weer zoiets met veel afstand en wat opgestuurd moet worden?

    dan zou ik er wat voorzichtiger mee zijn denk ik
    de fabrikant zal altijd zeggen dat ie super is
    evenals degene die hem verkopen wil

    uitproberen is toch de veiligste optie

  7. #7

    Standaard

    Het is geen opsturen, maar ik probeer hem bij de jongen thuis uit, maarja, tis wel erg sneu als ik dan zeg dak em niet goed vind, daarom verzamel ik zo veel mogelijk info erover en ervaringen van mensen zodat ik wel zeker weet of het beetje bij me past

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 juli 2002
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door QueenSRVJW
    Het is geen opsturen, maar ik probeer hem bij de jongen thuis uit, maarja, tis wel erg sneu als ik dan zeg dak em niet goed vind, daarom verzamel ik zo veel mogelijk info erover en ervaringen van mensen zodat ik wel zeker weet of het beetje bij me past
    Je gaat toch niet ergens heen als je vooraf niet serieus geinterresseerd bent ? ...
    Prog Lord

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Ik zou zeggen zoek eens wat sampletjes op op youtube. Daar kun je hem vast wel goed horen.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Smurfenland
    Berichten
    1.269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door QueenSRVJW
    Het is geen opsturen, maar ik probeer hem bij de jongen thuis uit, maarja, tis wel erg sneu als ik dan zeg dak em niet goed vind, daarom verzamel ik zo veel mogelijk info erover en ervaringen van mensen zodat ik wel zeker weet of het beetje bij me past
    ja, nou en?

    beetje redelijke instrument verkoper weet dat een insturment iets heel persoonlijks is, en dat de ene gitaar je beter kan liggen dan de anderen, als die daar het respect niet voor weer op te brengen dan lijkt me dat toch wel raar. bij aankoop van mijn gitaar 3 keer langsgeweest, 2 keer om te testen en 1 keer om hem savonds op te halen en mee naar huis te nemen. die man vond zelf ook dat ik er goed naar moest kijken en niet zomaar naar huis mee moest nemen, heeft zelfs nog hele handleidingen getikt over de mail bij aankoop volgende gitaar, gewoon uit vriendelijkheid en uit respect.

    en waarom mogen we alleen antwoorden geven waar jij 'een fuck' aan hebt? het blijft wel een discussie forum, geen vraag-en-antwoord
    Said Hamlet to Ophelia,
    I'll draw a sketch of thee,
    What kind of pencil shall I use?
    2B or not 2B?

    Spike Milligan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top