Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Discussie: Musicstore

Hybrid View

  1. #1

    Standaard Musicstore

    Hallo,

    Ik heb een klein vraagje: Vorige week een besteling gedaan bij Musicstore, levertijd volgens de site 1 a 2 werkdagen. Ik heb het bedrag al gestort, maar het product is nog niet binnen. Het is nu precies een week geleden. Is deze schijnbare vertraging omdat het van Duitsland naar Nederland wordt gestuurd en is het dus heel normaal of moet ik toch even mailen?

    Het gaat hier dus om mijn eerste bestelling bij een webwinkel en ik vroeg het me af.

    groeten,
    Erik

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    1 a 2 dagen na ontvangst v.d. betaling. Je zult het spoedig ontvangen, dat is in ieder geval mijn ervaring.

    Tenzij je met creditcard betaald hebt, dan zou het sneller moeten.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 november 2007
    Locatie
    In a boeregat called: Lerrum...
    Berichten
    725

    Standaard

    Wat heb je precies besteld? Gitaar?? Feauteaux als hij er is hé
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J-sus Rulez Bekijk bericht
    De belgische prijzen trekken op geen hol
    TE KOOP:
    Marshall Valvestate I 8280 Bi-Chorus 2x80W Hybride!
    Dunlop Crybaby GCB-95
    Zelfbouwpedaaltjes, switches, e.d... PM!
    GEZOCHT:
    Opknapproject gitaar en/of bas (mag veel werk aan zijn!)

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arcane
    1 a 2 dagen na ontvangst v.d. betaling. Je zult het spoedig ontvangen, dat is in ieder geval mijn ervaring.

    Tenzij je met creditcard betaald hebt, dan zou het sneller moeten.
    Gaat dit dan sneller met een creditcard?
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2008
    Locatie
    Sliedrecht
    Berichten
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geoffrey
    Gaat dit dan sneller met een creditcard?
    Ik denk dat wat arcane bedoelt te zeggen is, dat wanneer je betaalt met internet-bankieren of een ouderwets overschrijvings formulier, dan kan het enkele dagen duren voordat de ontvanger het geld op zijn rekening heeft.
    Maar als je betaalt met CreditCard, dan is het geld meestal gelijk overgeboekt op de rekening van de ontvanger.

    Dus met een CreditCard betalen betekent meestal dat de ontvanger het geld sneller op zijn rekening heeft staan.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Is ergens wel logisch.. had er nog niet bij nagedacht..
    Ik heb dan ook nog nooit iets gekocht via internet.
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

  7. #7

    Standaard

    Heb het eindelijk binnen, het ging om een VOX V847-A Wah-Wah. Net even geprobeerd en klinkt verdomd goed. Veel beter dan de crybaby's waar ik mee gespeeld heb.

    Bedankt en laters!
    Erik

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thundercat
    Ik denk dat wat arcane bedoelt te zeggen is, dat wanneer je betaalt met internet-bankieren of een ouderwets overschrijvings formulier, dan kan het enkele dagen duren voordat de ontvanger het geld op zijn rekening heeft.
    Maar als je betaalt met CreditCard, dan is het geld meestal gelijk overgeboekt op de rekening van de ontvanger.

    Dus met een CreditCard betalen betekent meestal dat de ontvanger het geld sneller op zijn rekening heeft staan.

    precies

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2006
    Berichten
    271

    Standaard

    Ouderwets overschrijvingsformulier is traag omdat er mensen, bankbedienden werk tussen zit.
    Internet bankieren is electronisch, zo snel als email versturen, betaling kwasi onmiddelijk, laat je niets wijsmaken :
    Heb ooit op een duitse webwinkel (Crazyparts) iets gekocht, smiddags via internet banking betaald, savonds kreeg ik reeds bericht dat ze mn overschrijving hadden ontvangen, het ging over een bank in Duitsland.

    Met Musicstore heb ik alleen positieve ervaringen, zijn wel iets trager in opvolgen van betaling, hebben een rekeningnummer in Brussel.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top