Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 18
  1. #1

    Standaard Een Peavey... Maar watvoor? -> transfex 212

    Ik zit dus te azen op een bloedmooie, weliswaar gebruikte, peavey.
    Het is geen nieuwe versterker, maar zo oud is ze toch ook niet maar ik kan er echt geen info over vinden.

    Goed, weet ik watvoor versterker ze is, Een transfex 212.

    Kan iemand mij uit ervaringen vertellen waarom ik deze versterker wel of niet links zou moeten laten liggen?
    Laatst gewijzigd door R.J; 25 april 2008 om 22:07

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    werkelijk geen idee. www.peavey.com ?
    HERRIE.

  3. #3

    Standaard

    Heb de hele peavey site al doorgebladerd.....

  4. #4

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Wat ben je ervoor kwijt?
    Als het rond de 300/400 zit dan kun je ook een classic VT 50watt 2x12 makkelijk scoren, er staan er een aantal op Marktplaats. Onverslijtbaar, en klinken te gek.
    HERRIE.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
    Wat ben je ervoor kwijt?
    Als het rond de 300/400 zit dan kun je ook een classic VT 50watt 2x12 makkelijk scoren, er staan er een aantal op Marktplaats. Onverslijtbaar, en klinken te gek.
    zit net een klein beetje boven de 400, ben nog aan het rondneuzen dus ik zal eens kijken.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Dat is in ieder geval een aanrader.

    Wat wil je precies doen met je amp ?Moet het een buizenbak zijn , of is transistor ook geen probleem? Wil je ingebouwde effecten of niet?
    HERRIE.

  8. #8

    Standaard

    Wat ik wil?

    Het buizengeluid vind ik wel fijn, vandaar ook die peavey, maar een andere gegadigde is een marshall valvestate.

    Verder speel ik nu op een session transistorbak, waar óók fijn geluid uit komt.
    Buizen of trans maakt mij nu niet zo veel uit.

    ingebouwde effecten zijn leuk, maar veel gebruiken doe ik ze niets, een modelamp ala vox adv xx vt hoeft van mij dus ook zeker niet, want ik wil een versterker die een goed clean geluid kan geven naast een allesvernietigende drive.

    Mijn beste vriend heeft een AD-50 vt, high gain model is eigenlijk precies wat ik zoek van de gain helft, maar clean vind ik hem te lastig.

  9. #9

    Standaard

    He R.J. zit jij ook in de buurt van Haarlem dan ?
    Ik zag 'm gisteren ook staan toevallig. Deze amps zijn redelijk zeldzaam, heel af en toe zie je er een voorbij komen op Ebay. In de USA zie je ze iets vaker.
    De specs zullen wel niet meer op de site van Peavey staan, maar je kunt daar nog wel de manual downloaden: Voila, linkje, geen dank

    Een tijdje geleden heb ik op het punt gestaan de trekker over te halen op een klein broertje, de Transfex 208, met 2 8" speakers. Die ging uiteindelijk op Ebay voor ik geloof 110 Euro de deur uit ....

    Erg uitgebreide versterker, maar ik weet niet hoe het bedieningsgemak is ....
    Ik heb uiteindelijk een Transformer erbij gekocht.

  10. #10

    Standaard

    Reviews bij HC zijn trouwens wel aan de erg hoge kant: klikkkkkkk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top