Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 september 2004
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    933

    Standaard

    Ik denk dat het met storing wel mee gaat vallen als je netjes humfrees gebruikt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je niet weet wat je nodig hebt, heb je waarschijnlijk niks nodig.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    447

    Standaard

    Que? Ik ga even googelen....

    Aha....ik ziet het al Die dingen zijn niet eens zo duur... Bedankt voor de tip!

  3. #23

    Standaard

    Amsterdam, is idd wat ver fietsen.

    Wat betreft het checken op storing: zet de spullen op elkaar -zonder case- en sluit alles aan. Zorg met wat draad of zo dat de behuizingen van alle in te bouwen apparaten contact maken. Als je nu geen storing hebt hetzij door instraling van de apparaten onderling of door contact, ga je dat volgens mij ook niet krijgen als er een kist omheen zit.

    Wat betreft 'enkel' die 4,8 kilo van je gt: in mijn beleving/ervaring tillen die extra kilootjes juist heel zwaar als je ze toevoegt.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 maart 2002
    Locatie
    Heaven
    Berichten
    399

    Standaard

    Ga ook niet zitten klote met goedkope speaker- en signaalkabeltjes. Goede degelijke pluggen/conectoren en signaalsnoer. En maak op je speakercabs goede aansluitingen bv Speakon. Misschien ook handig voor in je rack een goede powerconditioner die je apparatuur voorziet van schone stroom en het geheel tegen piekspanningen beveiligd. Want in sommige kroegen en zaaltjes is het droevig gesteld met de stroomvoorzienning. In een rack kan het er warm aan toegaan. Al die buizen van voor en eindversterkers en voedingen etc. geven een hoop warmte af. Zorg voor ruimtes tussen apparatuur, zodat de warmte (hitte) eruit kan. Vooral digitale 19"FX processors kunnen erg raar gaan doen als ze gebakken worden tussen dat buizen spul. Misschien een computerfan in je rack monteren voor een beetje luchtcirculatie. Leuk he zo'n rackie opbouwen......kost een paar duiten maar dan hebbie ook wat. Ik ben tot de conclusie gekomen om er mee te stoppen. Ga lekker weer terug naar een combootje en een paar standaard effectjes. Maar nogmaals suc6 met het opbouwen van je rackie.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    447

    Standaard

    Ik heb ook ooit besloten om te stoppen met mijn rack. Maar nu toch weer terug

    Gelukkig heb ik een GT Pro, dus geen buizen in de voorversterking, maar ik denk wel, dat ik de wireless tussen die twee apparaten in ga zetten. Zo'n wireless is toch maar een halve rackspace, dus dan heb ik wat luchtruimte over.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    447

    Standaard

    Maareuhm....Peter...ik had je even een PM gestuurd. Ik ben toch wel erg geïnteresseerd in die 6HE case.
    Wat had je er graag voor willen hebben?

  7. #27

    Standaard

    Kijk maar in je inbox.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    447

    Standaard

    Lekker op tijd heb ik al weer een PM gestuurd... ik hoor het wel...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top