Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 36
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Locatie
    Hier en daar
    Berichten
    783

    Standaard Ze zijn weer met mijn kloten aan het spelen

    De mannen van musicstore
    bijna 2weken geleden kwamen ze mijn kapot geleverde gitaar (zie een van mijn vorige, zeer trieste topic) terug op halen. Binnen een dag of 2/3 heb je hem terug. Na 4/5 x bellen krijg ik telkens te horen, hij is juist terug van de technische dienst, binne 2 dagen krijg je hem thuis. Wat kan ik hieraan doen? hoeveel ik ook klaag aan de telefoon ik krijg hem toch niet thuisgeleverd...

    (Ps, sorry voor de gasten die dachten dat ik hier een homotopic zou openen met geniale foto's)
    BACKSTAGE is coming trough
    Te KOOP: ROLAND CUBE 60
    Het Grote MattellicA en J-sus Rulez Pedaalbouw Topic!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    [zeikmode]eh niet zeuren. dan had je maar geen gitaar online moeten bestellen, daarbij had je dit gemakkelijk in je ouwe topic kunnen posten, geen nieuw topic voor nodig



    [/zeikmode]
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  3. #3
    Nino1110
    Guest

    Standaard

    Triest dat je zo behandeld word , zeker bij zo'n grote winkel...

    Mischien een les dat je niet meer online ( gitaren ) moet bestellen.
    Maar nog steeds triest..

  4. #4

    Standaard

    Ik vind die chick op die foto eigenlijk wel een beetje "tranny-achtig".

  5. #5

    Standaard

    Ik zou dr wel op de buik leggen.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Music

    behoorlijk litteken op der ( zichtbare ) tepel . ohja, jammer van de afhandeling
    van musicstore. zou beter moeten zijn. dit zal dan wel het risico zijn van online bestellen.

    groeten Pasqual.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Berichten
    1.513

    Standaard

    Vette pech. Moeten we nog meer zeggen...?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vice President Fender Musical Instruments Corp.
    So, we bought Jackson, guitars that can say F*%K instead of darn-it.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juli 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    9.482

    Standaard

    Tsja, dit is ook precies de reden dat ik nooit een gitaar zonder koffer zou laten versturen.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Bah, lullig voor je man.
    Je moet die gasten helemaal suf bellen en mailen of desnoods even die kant oprijden. Ik ben ook druk met ze bezig en wordt er inmiddels aardig moe van maar het eind van de tunnel is in zicht.
    Ik had eerst een Epiphone Zakk Wylde bullseye besteld die voorradig zou zijn maar toen ineens weer niet. Vervolgens was ik het wachten snel zat, cancelde de order en bestelde een Gibson les paul studio. Diezelfde avond had ik een financiële opschieter en baalde ik als een stekker dat ik geen les paul standard had besteld...weer bellen dus en volgens hen hadden ze de order niet binnengekregen dus hoppa, Gibson les paul standard besteld. Die zou op voorraad zijn, ff gebeld voor de zekerheid. Weer een lulverhaal dat hij niet op voorraad was Die avond kreeg ik een email met een orderbevestiging met waar ik in principe uit opmaakte dat hij verzonden was. In theorie moet ie morgen binnekomen dus spannend allemaal. Mocht ik nu weer moeten wachten dan bekijken ze het lekker en bestel ik bij Thomann, wat ik al meteen had moeten doen want hier word ik inmiddels echt moe van man, zucht

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Locatie
    Hier en daar
    Berichten
    783

    Standaard

    Tja, maar ik weet nimmer wat ik echt kan doen.. belle lukt niet.. mailen helemaal al niet, en zomaar cancellen, tegen dat ik mijn geld terug heb... + ik heb nog een gitaarriem besteld die ook "nog niet binnen is" en dus ook heel lang duurt... is er niemand hier op het forum die veel te veel inspraak heeft in deze winkel?
    BACKSTAGE is coming trough
    Te KOOP: ROLAND CUBE 60
    Het Grote MattellicA en J-sus Rulez Pedaalbouw Topic!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top