Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 34
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Haha, ja, inderdaad, erg he...
    Wat een kneuzenband, maar ja, ik hoop echt dat we ze terugvinden...

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Locatie
    twenthe
    Berichten
    455

    Standaard

    not to offend anybody: maar als je zo'n mooie bas hebt en je laat het ding in een taxi liggen ben je zo'n instrument niet waard.......
    ik vind het werkelijk een beauty om te zien.....
    mocht ik 1 dezer dagen in a'dam komen en ik zit in een taxi, dan zal ik toch es met wat flappen gaan zwaaien

    ps: koop gewoon lekker 4 of 5 staggs, ziet er ook mooi uit, en als je'm weer eens kwijtraakt na een optreden heb je reserve
    Laatst gewijzigd door hansli; 30 april 2008 om 20:41

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansli
    not to offend anybody: maar als je zo'n mooie bas hebt en je laat het ding in een taxi liggen ben je zo'n instrument niet waard.......
    ik vind het werkelijk een beauty om te zien.....
    mocht ik 1 dezer dagen in a'dam komen en ik zit in een taxi, dan zal ik toch es met wat flappen gaan zwaaien

    ps: koop gewoon lekker 4 of 5 staggs, ziet er ook mooi uit, en als je'm weer eens kwijtraakt na een optreden heb je reserve
    Da's ook niet aardig...
    Rock on amigos!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Locatie
    Dark side of the moon
    Berichten
    959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71
    Da's ook niet aardig...
    Zeker niet aardig, vooral niet als je het hele verhaal kent. De bassist heeft de bas niet zomaar vergeten. Ik begreep het verhaal niet helemaal, maar het leek erop dat ze plotsklaps de taxi min of meer met discussie uit zijn gezet.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Locatie
    twenthe
    Berichten
    455

    Standaard

    sja, aardig is het inderdaad niet, maar kom zeg, zo,n prachtbas......
    en het verhaal erachter ken ik inderdaad niet, ik zal de draad nog even doorlezen om te kijken waarom hij dan uit die taxi gezet is, of ze, en hoe dronken ze wellicht waren: ik bedoel gewoon: als muzikant laat je je zoiets gewoon niet gebeuren, je kunt je instrument niet vergeten, onmogelijk!

    ik heb nog even op de site van de fabrikant gekeken, ik kende het merk nog niet, maar het lijkt heel mooi en duur.

    maar toch veel succes gewenst met het terugvinden van de bas

    [edit] nou ik heb de draad even bekeken, maar voorzover ik weet is de sul de bas gewoon vergeten.........

    goede les voor de volgende keer zeggen we dan, zal hem nooit meer gebeuren!

    was je al getipt marktplaats en speurders in de gaten te houden?
    Laatst gewijzigd door hansli; 30 april 2008 om 23:56

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    hansli, ik zou eerst eens naar mezelf kijken alvorens een oordeel over een ander te hebben, zelf kom je met wat je hier neerzet ook niet helemaal uit de verf om het zo maar even te zeggen...

    Patrick is de bas niet helemaal vergeten...
    Het hele verhaal begon met een discussie met de taxichauffeur omdat een van de maten van Pat per ongeluk een scheet had gelaten in de taxi, op grond daarvan wilde de taxichauffeur ze eruit zetten...
    Hij was zelfs al gestopt maar reed uiteindelijk toch door omdat ze hem dan niks zouden betalen natuurlijk...
    Pat was de laatste die uitstapte en die taxichauffeur is gewoon meteen weggereden, Pat realiseerde zich een paar tellen later pas dat de bas nog in de kofferbak van de taxi zat omdat alles zo snel was gegaan...
    Ja, tuurlijk had 'ie lekker gezopen, maar hij wilde de bas eigenlijk met hem mee achterin nemen, wat niet mocht van de taxichauffeur, vandaar dus ook dat het zo stom gelopen is...
    Laatst gewijzigd door Tristan; 1 mei 2008 om 15:53

  7. #27
    drap
    Guest

    Standaard

    Echt niks persoonlijks hoor en ik hoop echt dat ie z'n basgitaar weer terug vindt, maar de aanleiding tot zag ik even helemaal voor me

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Locatie
    twenthe
    Berichten
    455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
    Pat was de laatste die uitstapte en die taxichauffeur is gewoon meteen weggereden, Pat realiseerde zich een paar tellen later pas dat de bas nog in de kofferbak van de taxi zat omdat alles zo snel was gegaan...
    Ja, tuurlijk had 'ie lekker gezopen, maar hij wilde de bas eigenlijk met hem mee achterin nemen, wat niet mocht van de taxichauffeur, vandaar dus ook dat het zo stom gelopen is...
    sja, dan begrijp ik er iets meer van, en dan is het gewoon diefstal natuurlijk.
    en een hele rare taxichauffeur, die bij de politie wel bekend moet zijn.

    en dat die bas niet mee mocht achterin is natuurlijk gewoon heel raar.

    maarreh: heb je al aangifte gedaan?????

    en het is nou niet bepaald een basje dat onopgemerkt zal blijven, die taxichauffeur zal wel geen bassist zijn, want dat zijn over het algemeen heeeeeeeeeel aardige mensen

    maar goed, nu begrijp ik het verhaal, excuses voor mijn wel erg harde reacties, zo zie je maar: een beetje achtergrond bij een verhaal is altijd welkom.

    en succes met het speuren natuurlijk

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Geen probleem hoor, het is natuurlijk ook stom om je instrument kwijt te raken, maar ja, we zijn allemaal mensen en maken soms weleens een foutje, het is mij ook al wel eens overkomen dat ik mijn gitaar vergat maar gelukkig heb ik 'r telkens weer teruggezien...

    Inderdaad heel raar dat de bas niet mee mocht op de achterbank, we gaan ook steeds meer denken dat 't misschien opzet is geweest van die taxichauffeur, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit...
    De bas is one of a kind en in die zin lijkt het me dan ook wel heel lastig om zoiets ongemerkt aan te bieden of te verkopen, dus we houden nog steeds hoop dat ze misschien nog ergens opduikt...
    In ieder geval bedankt voor de steun iedereen!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Wat voor een kloothommel is me dat zeg!!!

    Ik hou m'n ogen open (wel een mooi basje trouwens)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top