Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 31

Discussie: Pedalen Gejat!

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    gewoon een rotstreek zoiets, bah
    ik hoop dat je ze terug krijgt maar vrees t ergste...tistochwat

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Locatie
    vaassen
    Berichten
    151

    Standaard

    Echt niet normaal dit je moet gewoon van andermans spulen af blijven !!!

    maar goed verzekering technisch kan je hier niets mee.

    Succes met het eventueel terug vinden het is niet echt een simpel setje dus zou zonde zijn.
    website : www.wijzijnhieper.nl

    Veel tijd in steken je kan het altijd nog weg doen

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Locatie
    Zonhoven
    Berichten
    549

    Standaard

    Dat dat op je school gebeurd is vind ik eigenlijk erg aanstootgevend. Dus misschien zit er een collega-gitarist op gejat materiaal te spelen. Ik zou mij daar alvast niet goed bij kunnen voelen.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefke_m
    Dat dat op je school gebeurd is vind ik eigenlijk erg aanstootgevend. Dus misschien zit er een collega-gitarist op gejat materiaal te spelen. Ik zou mij daar alvast niet goed bij kunnen voelen.
    idd. en als het nog niet op marktplaats staat, goed kans dat het gejat is door een gitarist. Zowieso, niet gitaristen denken dat alleen de gitaar wat waard is. Die weten niet eens wat pedaaltjes zijn. Ik weet niet hoeveel niet-vrienden gitaristen daar zijn op je school, maar dat verkleint je zoekbereik. Organiseer een jamsessie of zo, waar iedereen zn gitaarspul kan showen, maar zorg dat je naam niet genoemd wordt, dan trapt ie er niet in. Als je dan spul van jou ziet, weet je bij wie je moet zijn. Neem een leraar mee, beschrijf alle detais van je apperaten (al heb je geen serienummers, al het gitaarspul heeft ergens wel een krasje dat alleen de maker ervan kent), en zorg dat hij toegeeft.

    Btw, als je weet wie het is, zorg je gewoon dat je hem toevallig tegenkomt in een donker steegje...
    Hello, hello-oooo! (ola!)

  5. #15
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Denk je nou echt dat die gast die het gejat heeft zo stom is om die pedalen mee te nemen naar een jamsessie die op school georganiseerd is? Al zou hij er toch een mee nemen, dan vast niet allemaal tegelijkertijd zodat het direct duidelijk is dat hij het gedaan heeft.
    Lullig om te zeggen, maar die pedalen vind je nooit meer terug. Die kerel houdt ze óf zelf óf zet ze over een wat langere tijd waarschijnlijk één voor één op marktplaats of ebay.
    Probeer dan nog maar eens het een en ander hard te maken. Zoals eerder gezegd is het niet als een gitaar met serienummers of iets dergelijks.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Standaard

    Daar zit wat in. Als ik zo'n klootzak was, zou ik het inderdaad een voor een doen, alles wat ik niet interessant vind verkopen, zodat de gear niet meer te herkennen is, en naar jamsessies neem ik toch niet alles mee. Als ik niet zo goed was... Dan had ik al de gear van mijn dromen! Stom geweten...
    Hello, hello-oooo! (ola!)

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    ikzelf durf niet eens dingen te stelen... op de een of andere manier krijg ik dingen altijd dubbel zo hard terug. Bijvoorbeeld lachen omdat iemand zijn auto tegen een boom geparkeerd heeft, de volgende week doe ik het zelf .

    Ik vraag me altijd af wat er in dat soort types omgaat, het zal wel de hebzucht zijn, maar puur gewetenswijs kan ik het me niet voorstellen dat je zomaar spullen gaat jatten. Jammer genoeg is niet iedereen zoals ik
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kassie
    ikzelf durf niet eens dingen te stelen... op de een of andere manier krijg ik dingen altijd dubbel zo hard terug. Bijvoorbeeld lachen omdat iemand zijn auto tegen een boom geparkeerd heeft, de volgende week doe ik het zelf .

    Ik vraag me altijd af wat er in dat soort types omgaat, het zal wel de hebzucht zijn, maar puur gewetenswijs kan ik het me niet voorstellen dat je zomaar spullen gaat jatten. Jammer genoeg is niet iedereen zoals ik
    Jah idd. Terwijl dat als je iets goed doet, het het gemiddeld maar voor de helft terug krijgt...
    Hello, hello-oooo! (ola!)

  9. #19
    Member
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    66

    Standaard

    Had hem ergens verborgen.
    En wel raar dat iemand al die pedalen steelt.
    Of er moeten allemaal gitaristen en bassisten op je school zitten.
    Maargoed is niet zo mooi man waren wel een hoop (dure, goede) pedalen dus succes ermee.
    Laat degene die het heeft gedaan flink boeten!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Locatie
    Akkrum
    Berichten
    3.332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin5150
    Had hem ergens verborgen.
    En wel raar dat iemand al die pedalen steelt.
    Of er moeten allemaal gitaristen en bassisten op je school zitten.
    Maargoed is niet zo mooi man waren wel een hoop (dure, goede) pedalen dus succes ermee.
    Laat degene die het heeft gedaan flink boeten!
    Psst, deze school is speciaal voor theatertechniek en artiest muziek/sounddesing/drama

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top