Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Polsslag

  1. #1

    Standaard Polsslag

    Nog meer mensen naar Polsslag dit weekend in Hasselt? Organisatie is in handen van Pukkelpop, het is een indoor festival. Ik wil zoveel mogelijk de vetgedrukte bands zien. Met op nummer 1 en 2 Blonde Redhead en Isis

    The Breeders - Alter Ego (live) - Erol Alkan - Carl Craig - Goose (DJ set) - Boys Noize - Cassius Dex 'n' FX (Zdar + Boombass) - Blonde Redhead - Millencolin - Infadels (live) - The Ting Tings - Anthony Rother (live) - Pendulum DJ set feat MC Jakes - ISIS - Dr. Lektroluv - DJ Mehdi - Modeselektor (live) & Pfadfinderei - MSTRKRFT (DJ set) - Mindless Self Indulgence - Samim & Miguel Toro (Percussion) - iLiKETRAiNS - Holy Fuck - The Bloody Beetroots - Foals - Devastations - Foxylane - Styrofoam - Ed & Kim - Steak Number Eight

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    gent
    Berichten
    394

    Standaard

    Ik wou zoo maar echt zoo graag gaan dan heb ik slechte punte voor school en is alles verneukt ... achja ik zal er maar mee leren leven

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    iLIKETRAINS is zo gaaf, maar die zie ik morgen waarschijnlijk al. Verder is het me te ver reizen voor te weinig bands, en betaal ik me grotendeels scheel omdat MSI er speelt.
    HERRIE.

  4. #4

    Standaard

    Leuk festival, goede sfeer, mooi zalencomplex.

    The Breeders waren geweldig. Kim en Kelly waren lekker melig en het enthousiasme straalde ervan af. Heerlijk om te zien!

    Blonde Redhead was ook super. Erg goed geluid en er kwamen veel man op af. Beetje veel nummers van het laatste album en 1 uur was nog veel te kort.

    Verder leuke optredens van iLiKETRAiNS en Holy Fuck. Ook Isis was het zien meer dan waard.

    En dat alles voor 35 euro. Hoop dat ze het volgend jaar weer organiseren...

  5. #5

    Standaard

    ik ben ook geweest en damn; wat een festival.

    ik was zwaar onder de indruk van Foals, The Holy Fuck, Isis
    daarnaast leuk om ene moment naar een goeie band te kijken en het volgende moment bij een DJ staan de springen.

    Guitars -> Pedals -> Amps

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    isis is toch een vrouwelijke dj (lekker wijf)
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever
    isis is toch een vrouwelijke dj (lekker wijf)
    Uhm, dat is 100% Isis.
    De Isis waar wij het over hebben is meer een post-metal band met grunts. Denk Neurosis, Pelican etc.

    http://www.youtube.com/watch?v=-x7Ez7yCyA8

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top