Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 49
  1. #1

    Standaard Ook maar aan de Baja..!

    Zo, ik heb ook maar een Baja aangeschaft. Ik had eerst een Classic Player Strat, maar ben er toch achter gekomen dat ik niet echt een "Strat-man" ben, een hele mooie gitaar die strat (Sonic blue), klonk en speelde ook erg goed, maar het was was gewoon niet mijn ding.

    Dus vorige week even naar de winkel geweest en heb mijn strat even vergeleken met de Baja telecaster! (Ik vind die classic player serie wel te gek, vandaar dat ik ook maar een Baja heb getest), en vond die tele gewoon veel meer bij mij passen, had meer het geluid waar ik van hou, speelde ook nog eens super! Ik hou eigenlijk helemaal niet van die V-Shape, maar wel van dikke halsen, maar die Baja heeft een Soft V-Shape die ik wel heerlijk vind.

    Dus mijn Strat vorige week op marktplaats, en heb hem gister verkocht, dus vandaag direct weer naar de winkel en heb mijn telecaster opgehaalt! Ben er echt ontzettend blij mee! Heb er ook direct een tweed case om heen gekocht!, de hele middag al zitten spelen, en wat zijn die Baja's toch verschrikkelijk lekkere gitaren! Ik heb ook nog wat Fototjes gemaakt voor jullie:

    Classic Player strat (Nu dus verkocht).



    Baja Tele!!





    Samen met zijn grote broer/ zus!



    Ik ga weer spelen!

  2. #2

    Standaard

    nice!

    maar is Baja bij Fender net zoiets als wat Epiphone bij Gibson is?
    Telecaster is toch van Fender???

  3. #3

    Standaard

    Nee, het is gewoon een Classic Player Baja Telecaster, dat Classic Player Baja is gewoon een bepaalt type, dit is ook wel een Fender (mexico), maar Baja is geen "B merk" van Fender, dat is namelijk Squier.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    die gibson
    die tele


    GEFELICITEERD!!!! echt een mooie tele dat je hebt!
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Daar ga je zeker geen spijt van krijgen! Ik ben ook sinds een poosje aan de Baja en ik raak mijn Parker amper meer aan...
    Gefeliciteerd!
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Gave set man, Respect!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2006
    Locatie
    Emmeloord
    Berichten
    632

    Standaard

    wat is het verschil tussen een baja en een mex, deze baja lijkt sprekend op de mex die ik hier thuis hoor

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Een Baja = een mex, maar wél de beste serie, met custom shop hardware.
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    de baja is een mexicaanse fender. en als je de details wilt weten, dan tik je in de adresbalk, oh dit is echt zo fuckin moeilijk,




    www.fender.com




    LASTIG HE?!?!? effe zelf opzoeken...






    teeering, kunnen we dan niks meer zelf?



    @ t.s.: supergaaf setje kerel! gefeliciteerd met de baja, leuke tele

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    En bijpassende riem! Feli! Mooie plank en weer een aan de tele.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top