Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 56

Discussie: Kijk Uit!

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2007
    Locatie
    Turnhout (België)
    Berichten
    188

    Standaard

    Eerst je geld op je rekening zien en dan pas geloven.
    Zijn er geen sporen te zien dat het pakje opengemaakt is? En past het pedaal in dat doosje dat hij verstuurd heeft? Anders zou ik hem wel eens vragen wat dat allemaal betekend.
    Wanneer je het pakje aannam van de postbode zal je toch wel vreemd gereageerd hebben zonder er eest nog maar ingekeken te hebben. Zo licht en zo'n rare afmetingen. Zie je dan niets tegen de postbode?
    Ik ben benieuwd of je je geld gaat terugzien. Ik zou hem toch zijn adres nog vragen. Staat de adv. nog op MP? Anders ga ik er eens op reageren.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Dat klinkt als een kutpuber die een manier had verzonnen om geld te potten, maar toch last van zn geweten kreeg
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 juli 2007
    Locatie
    Gat in de grond
    Berichten
    3.434

    Standaard

    In post #28 staat dat ie z'n geld al terug heeft gekregen.
    En trouwens, dit...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nobilta
    Wanneer je het pakje aannam van de postbode zal je toch wel vreemd gereageerd hebben zonder er eest nog maar ingekeken te hebben. Zo licht en zo'n rare afmetingen.
    ...vind ik een goeie opmerking.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Dat klinkt als een kutpuber die een manier had verzonnen om geld te potten, maar toch last van zn geweten kreeg
    Pubers hebben geen geweten
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  5. #35

    Standaard

    Citaat:
    Origineel gepost door Nobilta
    Wanneer je het pakje aannam van de postbode zal je toch wel vreemd gereageerd hebben zonder er eest nog maar ingekeken te hebben. Zo licht en zo'n rare afmetingen.



    Klopt helemaal, vond het raar doosie en licht, maar ja, ik was nog nooit opgelicht dus er gingen helaas niet meteen belletjes rinkelen.
    Ondertussen is het geld inderdaad terug gestort. Maar ja, blijft vreemd hoor. Wie verstuurd er nou een pedaal (MXR afmeting dus) in een doosje waar wel 20 mxr pedaaltjes in hadden gekund?

    Nou ja, heb geld terug en het hoe of wat zal wel een mistery blijven en een hoop gis werk...nu op zoek naar een ander! Iemand een te koop?

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.653

    Standaard

    misschien las hij hier wel mee.

    maar over die postbode, daar had don niks aan want hij had al betaald en de postbode doet niks anders dan het pakje afgeven.

    alleen bij rembours had het evt wat gescheeld.
    maar je kan het pakje niet eerder openmaken als wanneer je betaald hebt bij rembours, en na open maken krijg je echt van de postbode je geld niet terug.

    zoals ik al eerder aangaf, vertrouw je het niet laat de postbode even wachten en maak waar hij bij is de doos open.
    dan sta je sterker wanneer er iets/ niets inzit wat niet datgene is dat je verwachte

    maar mooi dat het toch is opgelost

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
    zoals ik al eerder aangaf, vertrouw je het niet laat de postbode even wachten en maak waar hij bij is de doos open.
    dan sta je sterker wanneer er iets/ niets inzit wat niet datgene is dat je verwachte
    Dan sta je sterker? Sterker bij wat? Je gaat voor 70 euro echt geen juridische procedure starten toch... En tegenover de verkoper hoef je niets te bewijzen - hij weet zelf dondersgoed dat hij er niets in heeft gedaan.
    Ik denk ook niet dat een postbode erom staat te springen om gezellig te aanschouwen wat je uit je pakje tevoorschijn haalt.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Dan sta je sterker? Sterker bij wat? Je gaat voor 70 euro echt geen juridische procedure starten toch... En tegenover de verkoper hoef je niets te bewijzen - hij weet zelf dondersgoed dat hij er niets in heeft gedaan.
    Ik denk ook niet dat een postbode erom staat te springen om gezellig te aanschouwen wat je uit je pakje tevoorschijn haalt.
    je staat sterker bij aangifte omdat er dan een onpartijdige getuige is dat je dus niks hebt ontvangen.
    en ik denk dat een beetje pakket bezorger wel even wil wachten als je het vraagt.
    vooral als je vaker wat bezorgt krijgt

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2007
    Locatie
    de zoo van Antwerpen
    Berichten
    3.814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Dan sta je sterker? Sterker bij wat? Je gaat voor 70 euro echt geen juridische procedure starten toch...
    Ik ben er één gestart voor 815 euro. Het haalt bitter weinig uit hier in België.
    Kerel kwam niet opdagen bij t gerecht, dus zeiden ze me daar 'bel een deurwaarder, die helpt je wel verder'. De beste tactiek blijkt dus eens te meer de 'ik kom het wel halen als je nu niet stort en klop gelijk op je bakkes-tactiek'.

    Tof voor de Don dat het opgelost is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
    Ik ben er één gestart voor 815 euro. Het haalt bitter weinig uit hier in België.
    Kerel kwam niet opdagen bij t gerecht, dus zeiden ze me daar 'bel een deurwaarder, die helpt je wel verder'. De beste tactiek blijkt dus eens te meer de 'ik kom het wel halen als je nu niet stort en klop gelijk op je bakkes-tactiek'.

    Tof voor de Don dat het opgelost is.
    In die tactiek kan ik me wel vinden, denk ik. Dan neem je zo'n knokploeg mee, en alstie niet betaalt, vorder je eventueel het een en het ander...

    Maar dat doe ik niet, zoals ik eerder zei ben ik te goed voor de wereld.
    Hello, hello-oooo! (ola!)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top