Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 56

Discussie: Kijk Uit!

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    als ik het niet vertrouw dan vraag ik de pakjesbezorger even te wachten en maak met hem erbij de doos open.
    heb je iedergeval een getuige .

    probeer anders nog eens die advertentie te pakken te krijgen en kijk of hij meer aanbied.
    en er is ook zoiets als internet oplichting site van de politie in nederland.
    weet zo het adres niet .

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.965

    Standaard

    Ja, klinkt onwaarschijnlijk, maar je weet maar nooit. Een oplichter die een lege doos opstuurt vind ik ook erg onwaarschijnlijk.

    Heb jij dan nooit een enveloppe dichtgeplakt terwijl de brief nog op tafel lag?
    -

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
    Ja, klinkt onwaarschijnlijk, maar je weet maar nooit. Een oplichter die een lege doos opstuurt vind ik ook erg onwaarschijnlijk.

    Heb jij dan nooit een enveloppe dichtgeplakt terwijl de brief nog op tafel lag?
    blijft ook moeilijk.
    neem , er staat nu een gnx3 op MP 125 euro gloedje nieuw.
    maar geen echte foto, maar een van digitech site.
    dat voelt gewoon niet goed.
    maar kan natuurlijk mis zijn

  4. #14

    Standaard

    Tsja, heb nog geen reactie op zijn telefoonnummer gekregen, ook geen email retour. Kom op zeg: een pedaal verkopen in een doos van 30 cm lang en 10 cm breed (waar slaat dat trouwens al op...????) en dan het pedaal zelf vergeten???? En dan ook geen afzender vermelden op de doos?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2004
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    1.013

    Standaard

    iedere maand 1 cent storten met de tekst VUILE OPLICHTER GEEF MIJN GELD TERUG

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 december 2005
    Locatie
    Temse,Oostvl, Belgie
    Berichten
    974

    Standaard

    kun je hem niet gwn een bezoekje brengen bij hem thuis ? ^^

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    storneren kan een bank dacht ik binnen maximaal 8 dagen.
    wellicht dat hij daarom bewust een vertraging ingebouwd had door een zogenaamd overleden familielid.
    erg jammer dat er zulke ratten zijn.

  8. #18

    Standaard

    Top op heden nog steeds niks van hem vernomen....geen antwoord op mail, sms of voicemail....

    morgen ga ik aangifte doen en ga kijken of ik via het bankrekening nummer van zijn 'vriendin' achter zijn adres kan komen....

    Het gaat me niet per se om het geld (hoewel 75 euro voor een lege doos met wat oud papier vind ik wel een voorbeeld van DUUURRRR) maar om het principe! Het is toch niet te geloven dat er zulke ratten rondlopen!!!!

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dano
    iedere maand 1 cent storten met de tekst VUILE OPLICHTER GEEF MIJN GELD TERUG
    Wat dacht je van iedere dag? ))))

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Een lege doos sturen is pretty smart, dan kan hij bewijzen dat ie wat heeft opgestuurd. Dan wordt het jouw woord tegen het zijne, daar kan je niks me kwa aangifte of er moeten meerdere tegen hem lopen maar zelfs dan heb ik er een hard hoofd in.

    Zelfs hier op gitaarmarkt staan advertenties -zoals die vintage fender trem- die watermerken hebben van ebay foto's. Dezelfde verkoper bied dan nog een slagplaat aan met weer een foto ergens van het net. Dan moet toch wel een belletje rinkelen. Ik vraag altijd aanvullende foto's, dan weet je in ieder geval dattie het item ook werkelijk heeft.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top