Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Discussie: FEEDBACK GEVRAAGD

  1. #1

    Standaard

    Hoi, ik heb eindelijk ook een site gemaakt. Er moeten nog mp3's op komen, maar het gaat nu even om het uiterlijk van de site.

    De afgelopen nachten ben ik druk bezig geweest om een mooie look te creeeren...dus feedback is appriciated :smile:

    http://www.freewebs.com/robindorland/

  2. #2

    Standaard

    Nette site, overzichtelijk en clean. beetje klein alleen..

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: xystus op 2003-02-18 14:22 ]</font>

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Ziet er vet uit! Wat ik wel jammer vind is dat alles in zo'n rare popup blijft staan.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Ik vind de letters op sommige delen van de achtergrond moeizaam lezen. (ik ben "kleurenblind" , dus zou best kunnen dat anderen dat niet hebben).

    Gebruik je een wysiwyg editor of heb je ook kennis van HTML ? Die pop up schermen waar sas het over had kun je vrij makkelijk verwijderen.

  5. #5

    Standaard

    Die pop-up was met opzet. Ik heb er ook gemengde gevoelens over, maar ik wilde gewoon eens kijken of ik dat kon maken en ik vind het leuk om alle lelijke browsercontrols te verwijderen.

    Misschien dat ik het verander in een normale site, met groter letterype. Ik moet nu gewoon priegelen anders kan ik m'n tekst niet kwijt :smile:

    Het voordeel van popup is ook dat je gewoon je grafische design kunt maken op bepaalde grootte en dat je je geen zorgen hoeft te maken over kleuren van je overtollige ruimte.

  6. #6

    Standaard

    Oh ja, en ik gebruik een wysiwyg editor, maar ik heb ook kennis van HTML.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 mei 2002
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    658

    Standaard

    beetje in de stijl van http://www.turntablism.tk , een site van een vriend van me :razz: wel leuk maar denk om de kleurcontrasten he!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    den haag
    Berichten
    649

    Standaard

    Ik vind die popup ook halfgaar. Verder is het best overzichtelijk maar vind ik de contrast minder en wordt ik al moe na 2 minuten. Probeer een achtergrond te creëen wat rustgevender is!!

    groetjezz

  9. #9

    Standaard

    Ik ben zelf ook nog niet tevreden. Maar nu heb ik even geen zin meer in het sleutelen aan die site. Komt wel weer.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 juli 2002
    Locatie
    Didam
    Berichten
    2.492

    Standaard

    ik wil je echt niet afkraken hoor, maar ik vind dat je bijvoorbeeld in de bio te veel vanuit de ik perspectief schrijft, misschien is het persoonlijk, maar ik vind dat nooit zo mooi/serieus overkomen. misschien zou je dat kunnen veranderen :wink:.

    maar ik vind het verders een hele mooie site. netjes gemaakt :smile:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top